tai tik del to ir gaunavai didele kaina, kad mokedavai atkata. bet gal geriau butu buve ta kroviny suekspedijuoti, tada nei ratai sukasi, nei galva skauda. -- razumas "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:h5tr42$nbk$1@trimpas.omnitel.net... > > "Vezikas LT" <veziks@zebras.lt> wrote in message > news:h5s57a$s7$1@trimpas.omnitel.net... >> Kad nuvezti iki Miuncheno, vien keliu mokesciu reikia sumoketi 240,Euru, >> degalu reiks 550, litru LT kainomis kainuos apie 500,Euru, vairuotojui dar >> uz 'varga' reikia duoti bent 150,Euru = savikaina 890,Euru > > As pernai su kubiku vezdavau 3-4 t krovinio ir gaudavau i Bavarija apie > 750-800 eur ir dar nuo to duodavau atkata uzsakovo darbuotojui ir > dziaugdavausi kaina,nes is ten budavo pilna kroviniu atgal.Bet aklai > krovinio vis vien neimdavau,kad nenuvezt ko nors yaptingai "paklausaus". > Dabar i ten nebevaziuojame del to paties padidejusio keliu mokescio ir > sumazejusiu kainu atgal.Bet labai abejoju ar imanoma dabar uzsakova ikalbint > moket tiek,kad atsipirktu visos keliones islaidos!Kaip pasakojo vienas > "medinukas",tai jo klientams belgams labiau apsimoka pirkt paletes is > vokieciu,nei is lietuviu,todel jis dabar pardavineja jiems prekes su minusu > sau - tik tam ,kad islaikyti klienta ateiciai,kai laikai pageres. > >