Is pardavejo (indu) parsisiunciat detalu packing list'a. Kadangi, itariu, konteineris - Hamburg laisvojo uosto (freihafen) zonoje, tai i atskira muitines prieziuros teritorija konteineri gabenti nereikia. Kreipiates i bet kuria muitines-ekspedicine bendrove, reziduojancia Hamburg-Freihafen, ji suformina T2 iki jusu nurodyto Lietuvos muitines posto. Atsisiunciate "fura" i Hamburg (tik, kad isvengt nesusipratimu, jusu krovinys jau turi buti paskutine pasikrovimo vieta), po krovos darbu - pirmyn i LT. Na, del absoliucios ramybes dar galima pasitikrinti, kad transporto priemones kroviniu skyrius turetu muitines plombavimo lyna / vietas. Dar is smalsumo - kokiomis Incoterms-2010 salygomis sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis? "tomas" <_@_._> wrote in message news:irtc70$boj$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > gal kas patars ka daryti mano situacijoje. > Is Indijos i lietuva keliauja prekes. Laivas plaukia iki hamburgo, ten > perkraunama ir keliauja iki LT. Pries 3 sav. krovinys turejo buti > Klaipedoje. Pries 2 dienas oro pastu atkeliaja laiskas su prekes > dokumentais. Skambinam dokumentuose nurodytu lietuvisku logistikos imones > numeriu pasiteiraut kada atvaziuot paimt krovinio, ir suzinom kad krovinys > 'striges' hamburge, nes... konteineryje yra trys kroviniai (man i lietuva, > kazkam i lenkija, kazkam dar kazkur). Visi trys 'nemarkiruoti'. > > Kaip paaiskino logistikos atstovai, is kuriu turejom paimti prekes > klaipedoje,... galime rizikuoti ir pagal dokumentuose nurodyta svori > atsiuncia mum krovini, BET jei ismuitinus paaiskeja kad tai ne musu > krovinys, turime sumoketi xxxxlt dydzio bauda (berods VMI), ir apmoketi uz > ne savo krovinio grazinima atgal i Hamburga. > > Gal kas susdures su tokia situacija, ir patartu ka man toliau daryti. Iki > antradienio reikia duoti atsakyma ar siusti i lt sulaikyta krovini grynai > pagal svori, prisiimant auksciau aprasyta atsakomybe. > > Tomas