visi smart-asses, atgausit savo pinigus uz keliones, bet nesitikekit atgaut nieko ekstra. Vezejas atsakingas tik uz tiesioginius keliones nuostolius, bet ne uz papildomus reikalus. Galu gale, jei ir pareiksit savo pretenzija, ji stoves paciam gale tiesioginiu pretenziju, tad nieko nesigaus. tiesiog informuoju.. :D "Linas Petkeviius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gkqtmu$7l6$1@trimpas.omnitel.net... > >> Tikiuosi, kad ir mes pasilinksminsim is to :) >> Kiek atsimenu, tai neturetu buti apdraustas ivykis (juk neatsitiko kazko >> staigaus ir netiketo), o be to ir bapkes atgausi, tai zalos kaip ir >> nebus, >> nebent del uzbukintos ir apmoketos nakvynes. > > > Ivykis draudiminis : > > 8.1.1 Draudiamieji vykiai: > 8.1.1.1 apdraustojo finansiniai nuostoliai, neivykus suplanuot ir i > anksto apmokt kelion; > > Taiau: i kitos puss: > > 8.2. Nedraudiamieji vykiai. > ......... > 8.2.1.2 kelion nevyko ar pasikeit slygos, lyginant su numatytomis > kelions > sutartyje, dl kelions organizavimo paslaug teikj ir kit paslaug > teikj, kuri pagalba kelions organizavimo paslaug teikjai naudojosi, > kalts; > > Bijau, kad draudikas bandys aiskinti, kad FlyLal yra "organizavimo > paslaug teikjas". Nu bet ir mes ne pirtu daryti.