ceku avialinijos kelia pakankamai daug pasitikejimo, tuo labiau, kad is prahos i new yorka galima rinktis skrydi su delta airlines uz ta pacia kaina. keleta kartu skridau ir kol kas nenuvyle. mielai skrisciau su finnair ar lufthansa is vilniaus, bet dabartine situacija tokia, kad uz 1 lufthanzos ar vos daugiau, nei 1 finnair bilieto kaina i new yorka nuvyksim dviese. kiekvienas turi prioritetus, pagal kuriuos renkasi. as radau toki varianta ir juo dziaugiuosi bei pasidalinu su kitais. kad kelione varginanti, sutinku, bet ar nuskridus su finnair, lufthanza ar klm didesnis dziaugsmas ar jegu kiekis bus, abejoju. "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:h3p2s3$emg$1@trimpas.omnitel.net... > > "agentura" <fire@fox.com> wrote in message > news:h3k21l$kra$1@trimpas.omnitel.net... >> vienzo biski nesmagus laikas keliavimo, nebent sausi iskart i koki >> miami... >> >> ir tas kad nakti reikes praleisti - nu vienam tai dar ok 0- bet jeigu >> netycia turi seima ir nori kartu tai kosmosas > > Ten yra 2 kabliukai: Pirmas - nakti turi praleisti aerouoste, kas yra > kosmaras, nes ir taip kelione tesiasi para (kelione i varsuva - 7 val, > varsuvos aerouoste - kokios 4 val (reikia rezervo), skrydis iki prahos - > speju 2 val, skrydis iki niujorko, speju, daugiau 8 val (i cikaga - 8-9 > val) . Dar naktis prahoje... Nuvykes i niujorka, masinos > nebepavairuosi.... > > Antras kabliukas - ceku avialinijos... nekelia man jos pasitikejimo , > nekelia... Kai yra jungiamieji skrydziai, transatlantiniai skrydziai, > geriau skristi patikimomis patikrintomis avialinijomis (pvz lufthansa) , > nes visko gali buti.... > > Audrius K. > > >> > >