Tema: Re: slidziu laikiklis
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2009-12-03 13:34:09

>    Bet noriu ispeti, kad kai perki, cia lyg ir norisi pataupyti, o paskui
> gali nagus grauzti...

As pats uz Thule visom galunem esu, bet puikiai suprantu zmones kurie iesko
kazko iki 1000, nes visgi viena vidutine alga isleisti nekiekvienas ryztasi.
Buvo pas mus keleta variantu deziu, kurias pirma panuomavom, o paskui
nebedrysom pardavime tureti. Lietuva maza, varda greitai susigadinti
galima.. Bet nebutinai pigiau negu Thule = visiskas blogis.

>    Su bagazine palikti nakciai kieme pries kelione pavojinga, o is ryto
> kraunant daiktus laikas oi kaip svarbu... kaip ir gryzus po keliones.... O
> ir naudoja daugelis gerokai dazniau: vasara - meskeres, miegmaisiai,
> ziema - slides...

Cia velgi individualu. Is savo beigi kaimyno patirties. Atrodo daugiau 3
kartu nebus progu naudoti, bet per metus bent keleta kartu virsaus
prireikia, o kartais ir tu 3 neisnaudoji..

> Problema ta, kad kai kada sunku pasiekti. O tada uzsukti U tvirtinima
> sunkiai isivaizduoju kaip ...   (pvz as pasiekiu tik uzlipes slenkscio.
> Taciau viena ranka kuriu laikytis, kad nenugriuciau. Taigi tvirtinimui
> lieka viena ranka. Kaip sugraibyti is uzsukti ta U formos tvirtinima? O
> jei dar atsidaro is vienos puses??   Jei ant zemos mazalitrazkes - tada
> tokiu problemu nera, tik kelios papildomos minutes.

Tikrai nenoriu abejoti jusu ismanymu, bet noriu paklausti, ar kada teko
montuoti dezes su U varztais? Blogiausiu atveju galima paprasyti, kad padetu
sutuoktine ar kaimynas, bet imanoma ir vienam susitvarkyti, ir and
vienaturio, ir be kopeciu. Aisku to proceso metu mastai, kaip butu gerai
patogesni tvirtinimai :)

Tiek minciu.