mes esame Vokietijoj susimokeje uz tai, kad kolega miegojo ant istiestos priekines sedynes. "kufas" <kufass@gmail.com> wrote in message news:hlrqqp$rsf$1@trimpas.omnitel.net... > Aha.Pvz Vokietijoj labai greitai liepe isardyti toki "spalnika" ,parode > kur nusipirk spec.kedutes ir palinkejo gero kelio.Vaziavom su MB busu. > Net ir kemperyje galioja taisykle,kad vaziuojant reikia prisisegt saugos > dirzus ir negalima miegot vaziuojant ant gultu. > Bet lietuviai -narodas sumanus.Kiek teko vaziuot Europoje (4 keliones) > ,visada miegojom vaziuojant . > Kemperis patogu vaziuojant su vaikais,nes visokiuose sedanuose yra > nepatogu.Be to megdavom sociai ir skaniai pavalgyti namu virtuves. > Ekonominiu poziuriu pigiau nesigaudavo,bet vaziuoji kaip baltas zmogus. > Gaila kad greitis ant 130km/h apribotas elektroniskai. > Be to Fiat maziau ryja dyzelio negu koks Ford. > > "speed" <someone@somewhere.eu> wrote in message > news:hloqao$j57$1@trimpas.omnitel.net... >> Alternatyvai turiu miniveną, kurį jau teko išbandyt kelionei į Krymą >> (~5000km). Dėl auto gabaritų nepergyvenu. >> Tada buvo važiuojama iki galo ir poilsis vienoje vietoje. Manta telpa >> visa, nereikia "grabo" ant stogo. Net "spalniką" buvau susikonstravęs, >> nuo kurio vaikai praktiškai nenulipo visą kelią :) >> >> Tiesiog noriu susirinkti kiek galima daugiau info ir apie kitokius >> keliavimo būdus :) >> >> >>> nu tai klausejas raso - 2 suauge 2 vaikai. O tokiu atveju kemperis >>> neapsimoka nei islaidu prasme, nei vaziavimo greityje. Be to raso, kad >>> apie kemperius nieko nesupranta. Tai smagu bus Norvegijos keliais... >>> Vaziuojant 5-6-iese jau kitas klausimas. Retai kas turi lengvaja >>> talpinancia tiek zmoniu. >>> >>> Ir siaip kemperiu geriau pradzioj isbandyti keliavima vakaru Europoj, >>> kur nera tokio pigaus nakvynes sprendimo ir keliai platus. >> > >