butent, kad is Genujos link Milano yra normali magistrale, kaip iprasta. Su tiltais ir tuneliais. Bet i priesinga puse ( Milanas - Genuja ), likus iki Genujos gal 40 km prasideda idomi magistrale. Ten padangos fiatuko padangos zviegtu jau ir maziau negu 100 :) O mokestis uz magistrale toks pats, nesvarbu i kuri gala vaziuosi... "pragäras" <briuseliokopustas@hotmail.com> wrote in message news:hpknbf$1er$1@trimpas.omnitel.net... > nesireiškiau, bo buvęs ten tik epizodiškai, bet būtent šitoje trasoje - > važiavom iš Genujos į Bergamo prieš pusmetį. greitkelyje, kuris gana > pasukiotas nuo monako iki genujos, ir už genujos link milano, nuomotas > panda fiatikas apie 130 jau žvygino savo tabletemis, o tokio greičio > pakako blaškytis tik pirmoje ir antroje eilėje. > > "donald" <donas@parks.lt> wrote in message > news:hpkl3u$thm$1@trimpas.omnitel.net... >> Mano ispudziai pravaziavus Bergamo - Milan - Genuja ir atgal. Buvau pries >> menesi. Nebuvo daug lakstanciu tikrai. Leistinas greitis magistralese >> berods >> 130. Tai laikant greiti ~150 lenkianciu nedaug, daugiau lenkiamuju. >> Labai idomus magistrales gabalas pries Genuja. Tiesiog buves paprastas >> kalnu >> kelias tik su dviem juostom i viena puse. Italai, matyt kad butu pigiau, >> pastate tik viena puse magistrales - Genuja-Milanas, o i priesinga puse >> panaudojo sena kelia. Va tame kelyje tai nepaleksi :) >> >> Bergamo - Milan vaziuojant akropoliu nemaciau, bet yra keli ivaziavimo i >> Milana variantai, gal vaziuojant kitu keliu ir yra. Siais laikais >> geriausiai >> surasti tokius dalykus navigacijoje per POI. >> >