Dėl ko aš niekad neprasidedu su biednais klientais, nors sritis kita, bet esmė ta pati. Gali nors skraidantį laivą pateikti, bet vis tiek žmogus užgrauš negyvai, oj kiek daug mokėti, ką man dabar daryti, o man dar reikia kad už tuos 5 dolerius dar kokią savaitę pasėdėtų prie mano problemų, ech kaip brangu kaip čia pigiau bla bla bla. O pasiūlysi pigiau bet prasčiau, tai vėl bus negerai, nes per prasta, laivas neskraido ir t.t. Ir bet kokiu atveju liks nepatenkintas, jog daug pinigų išleido. Yvl wrote: > ne nu blet.. placiu i xujeju... > > "Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message news:hr9rr9$n9t$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei tas siuntinys sėdi ir laukia kol lėktuvai pradės skraidyti, ar >> sulaikytas dėl muitinės, tai pats galėtum suprasti, jog taip ar taip >> nieks to "tracking" neatnaujins. Arba atnaujins automatiškai, t.y. >> matysi tą patį pranešimą 10 kartų iš eilės. Ir gali tą trackingą žiūrėti >> nors 5 kart per dieną jei neturi kas veikti, nuo to nebus greičiau nei >> per sekundę ;-) Kitais tipiškais atvejais UPS/DHL/FedEX/EMS turėtų būti >> greičiau nei LP siuntinys, lėčiausias-pigiausias „kurjerinis“ variantas >> nueis per savaitę kažkur į JAV, panašu kad jums to ir reikia, tai kodėl >> galų gale nenaudojat? > . > > > ------------------------------------------------------------------------ > > > ------------------------------------------------------------------------ >