man kiek bobutes pasakojo, tai "masininiu" yra kelis kart didesnis kaloringumas nei buitiniu, tai kaip ir logiska, kad greiciau puodas uzverda :) chemija mokykloj blogai mokiaus, bet kaip suprantu "masinines" yra propano ir butano duju misinys, o "buitiniu" - metanas vyrauja ir siaip bet ko dar, tai logiskai mastau, kad jei prie paprastos dujines prijungsi "masinines", tai ji degs per kaitriai ir sudegs laikui begant, o jei prie pritaikytos masininem duju paprasta - per silpnai ir siaip apjuos, nes nu ne toks degimas.. :) "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:hss58f$3of$1@trimpas.omnitel.net... > kiek zinau taip. > zinomi konkretus atvejai kai buitiniai "raudoni" balionai budavo pildomi > LPG ir sekmingai naudojami butyje, nekeiciant nei reduktoriu, nei dar > kazko. > Nuodegu pagausejimo nepastebeta, kaloringumas- kipsas zino, matavimo > prietaisu nebuvo po ranka, o anot seneles "sito baliono uztenk daug > ilgiau" :) > > "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message > news:hss4ve$3ce$1@trimpas.omnitel.net... >> pjezo rašė: >>> Bendru atveju- duju sudetis kita. Bet naudoja ir "masinines". >> >> Kazka itin smutnai pamenu apie per maza kaloringuma, slegi nuodegas ir >> kitus briedus, naudojant LPG (masinines). Ale nebepamenu nieko >> konkretaus. >> >> Zodziu, ant baliono butinas reduktorius, ir tinka bile kokia iprastine >> dujine virykle? >> >> S. >> >>> Taip- auto LPG talpos turi apsaugini voztuva- pasiekus ribini slegi >>> voztuvas atsidaro ir ismeta dujas i isore (isvestas vamzdis po dugnu). >>> >>> "Dovydas" <no@mail.com> wrote in message >>> news:hsrhft$6ne$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ok, bet tai ir ju sudetis kitokia, taigi atitinkamai ir laikymo salygos >>>> gal, >>>> o ir tos masinines talpos gal kitaip konstruojamos :) >>>> >>>> >>>>