man atrodo, kad dabartinė jų politika yra parduoti bilietus į skrydį ir jį atšaukti-pakeisti, kad daugumai pakeitimai netiktų ir jie norėtų susigrąžinti pinigus. Ir pinigų negrąžinti. "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:hu0jdc$h2$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Gavau tokį mielą laiškelį iš AirBaltic'o: "atsiprašome, pakeistas jūsų > skrydžio tvarkaraštis", ir skrydis tą pačią dieną numestas +3 val. vėliau. > Be jokių paaiškinimų. Atsidarius nuorodą laiške siūlo tik patvirtinti > pakeitimą. > > A jie taip vienšališkai elgtis gali? Nes prieš tai tarp skrydžių buvo > 45 min., dabar jie nori paversti į 3 val. 45 min. Iš Rygos galima per tiek > laiko į Kauną ir suvažinėt galima. Jei negali - kaip juos paimti už > minkštos vietos, kad gražintų skrydį. Nes kiek pamenu, tai rodosi iki 4 > val. pakeitus skydį jie apskritai nieko kompensuoti/daryti neprivalo - > sėdėk ir lauk...