Sveikas Buna visokiu - su apsauga nuo akumo ishkrovimo ir be apsaugos. Jei be apsaugos - akuma ishkraus laisvai. Be to jei lauke +35, tai stovincioj saulekaitoje mashinoj bus 50-60 laipsniu. Piguva deklaruoja, kad palaiko kazkiek ten lapsiniu maziau nei ishoreje. Tai spek kiek laispniu bus vakare tame shaldytuve ? Buna normaliu auto shaldytuvu. Bet jie brangus. Labai brangus. Panashiai kaip tikri kur virtuveje stovi. Dabar klausiamas - kam tau shaldytuvas ? Ash pats turiu paprasta piguva. Kazkoks vokishkas pagamitnas Kinijoj. Vaziuoju - shaldau. Deshra (vytinta), jogurtas, vanduo, alus. Sustojau kur nros mieste - atjungiau nafig. Atvaziaves i kempinga - pasijungiu 220 V ir tada per adapteri jungiu shaldytuva. Ir tegul sukasi jis man parom. Vakare grizti i kempinga - alus vesus laukia. Bet cia salyga, kad galima palikti palapinej tokius daiktus nebijant nerasti ne tik alaus bet viso shaldytuvo... Kroatijoj, Vokietijoj be problemu dariau taip. Sauliusv "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i26ch4$14v$1@trimpas.omnitel.net... > Gal galit ką paporinti apie auto šaldytuvus? Kai važiuoji - viskas aisku - > šaldo. O jei ilgiau pastovi - parą, dvi. Jie daug elektros ima, > akumuliatoriaus neiškrauna? Ar reikia pačiam atjunginėti, ar kaip nors > matuoja įtampą ir atsijungia, kai ji nukrenta? Ir kokį pirkti - ar galima > bet kokį iš senukų ir pan., ar jų vengti ir ieškoti kažkokių geresnių?