taip, tu is dalies teisus, bet noreciau papriestarauti, kad ne agenturos planuoja marsrutus, tariasi su viesbuciais ir samdo gidus...tai daro organizatoriai, kurie pateikia informacija agenturoms ir tada jos pardavineja organizatoriu sukurpta produkta... del agenturos darbuotoju neismanymo, nenorejimo gilintis, taip pat sutinku...juk visokiu zmoniu yra, vieni ateina dirbti tik tam, kad prastumtu diena ir parduotu "kazka", jei "kazkas" ateis...bet tokiu pat neatsakingu darbuotoju galima surasti ivairiose aptarnavimo sferose :) del neismanymo darbuotoju...tai isivaizduokim kokia yra pasiula ivairiausiu kelioniu...kaip agenturos darbuotojas turi visas keliones isvazineti ir apie viska suzinoti? juk jam reikia dar ir dirbti :) o geriausiu atveju darbdavys viena darbuotoja gali issiusti i keleta infoturu per metus (cia geriausiu atveju :), nes dazniausiai tai buna 1 karta viena darbuotoja, kita karta - kita ), tai kiek metu reikia jam dirbti, kad galetu papasakoti apie visas smulkmenas is visu pasaulio krastu? :) o, kad yra tokiu darbuotoju, kurie padarys viska, kad tik klientas nebeiseitu i kita agentura ir parduotu "bet ka" :) galiu uztikrinti, kad tikrai nesu visko zinovas, bet man sis darbas patinka ir as domiuosi tuo ka parduodu...gal ne visada tobulai, bet manau mano klientai nebegryztu butent i musu agentura, jei as juos buciau kaip nors apgaves :) taigi negalima piesti pagal viena eskiza visu paveikslu :) -- www.olalakeliones.lt "Bambizas" <panevezys@autotiesinimas-taskas-lt.spamui-ne> wrote in message news:go60pc$niq$1@trimpas.omnitel.net... >> EgidijusCitata: > na jo, sakau savaitgaliais nesedziu ryanaire, todel buvau isitikines, > kad >> neimanoma uz tokia kaina nusipirkti bilietu i londona :) del > agenturu - ne >> visos agenturos tokios, kur siekia apgauti ir ispesti kuo daugiau > naudos, >> mes neslepiam, kad perkant bilietus pas mus yra komisinis mokestis, > nes >> kitaip juk butu neimanoma issilaikyti. Yra standartinis mokestis, > kuris >> taikomas visiems, tik vienose agenturose jis didesnis, kitose > mazesnis, >> todel perkant savarankiskai kaina visada mazesne. Del apgavimu > kainose, tai >> patys jei perkates zinote, kad pabrangti bilietas gali jau po keliu > minuciu, >> o tai buna del kartais nesaziningu agenturu veiksmu. Pateikti > pavyzdi? Pvz >> jus nueinate i viena agentura ir paprasote paziureti du bilietus i >> Dublina...jie pasako Jums kaina ir rezervuoja, jei tai pigus > bilietai, bet >> jums nesako, todel, kad rezervacija nemokama ir anuliuojasi po keliu > dienu, >> jei nera apmoketa saskaita. Tada jus nueinate i kita agentura, kuri > jau mato >> brangesnius bilietus, nors realiai tie kiti pigesni, dar > nenupirkti...Tada >> automatiskai pradedi galvoti, kad ta agentura apgaudineja, nes > gryzus i >> pirmaja agentura gauni tuos pacius pigius bilietus :) >> Musu agenturos pagrindine veikla nera lektuvu bilietai, todel ir > pripazinau >> juk, kad suklydau ir nereikia barti :) tik sakau, man idomu ar > tikrai >> nereikejo oro uoste moketi to registracijos mokescio, nes as pats ji > >> mokejau... >> > Aš nesakiau, kad agentūros specialiai ar nespecialiai apgaudinėja. > Aš omeniuose turėjau tokį dalyką kaip agentūros(ų) darbuotojų > neišmanymas (nepatyrimas, nesupratimas, nenorėjimas gilintis) į > parduodamas prekes ar paslaugas. Ir liūdniausia yra tas, kad klientas > nusivylimą (ar apgavystę) pajunta jau išvažiavęs į nusipirktą > kelionę, nes tik tada realiai pajunta skirtumą tarp parduotos > paslaugos ir realybės, kaip pvz. maršruto suplanavimas, viešbučių > lygio neatitikimas, gidas ir kiti dalykai. Guodžia tik ta mintis, kad > šiai dienai vartotojų teisės dar nors kažkiek stengiasi apginti > vartotojus... > ------ > siųsta iš http://forum.followtheroad.com/