aš tai su neteller keistai sužaidžiau. 3 kartus siunčiau visokias popierines sąskaitas fotkintas - niekas netiko. nusiunčiau viena saskaita visą pdf - praėjo, nors patys rašo, kad elektroninių docų neima :) On 2011.02.01 09:27, liutukas wrote: > Tik greiciausiai reikia tokios saskaitos, kur data butu skaiciais o ne > zodziais, man tiko telekomo saskaita kuria pasiemiau is sistemos pdf > faila, o vandens saskaita netiko, nes menuo buvo zodziais o ir siaip > turbut nerimtai atrode popiergalis :) > > "=G=" <gg@gg.lt <mailto:gg@gg.lt>> wrote in message > news:ii6440$ipm$1@trimpas.omnitel.net... > Tą supratau. Dėkui. > > "tOMZY" <tomas@[trinti]premjeras.lt > <mailto:tomas@[trinti]premjeras.lt>> wrote in message > news:ii63p5$i84$1@trimpas.omnitel.net... > Apie kredikę jau paaiškino. O sąskaita už šildymą ar kažkas > panašaus reikalinag tam, kad patvirtintum savo adresą ir tapatybę. > "=G=" <gg@gg.lt <mailto:gg@gg.lt>> wrote in message > news:ii634v$h7j$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki. Galit ūkiškai paaiškinti, ko čia reikalauja 2, 3 ir > 4 punktuose ir ką patys jiems siuntėte? > > Your EntroPay account will be fully reactivated once we have > receivedand reviewed the following ; > 1.) A clear copy of your Passport, Photographic Drivers > Licence or I.D. Card (both sides). > 2.) A clear copy of both sides of all funding sources > registered on your account, (For security reasons, we only > need to see the first 6 and last 4 digits, Please COVER the > 3 digit security code (CVV)). If your funding source is a > Virtual Card, please send us a screenshot. > 3.) A clear copy of a recent utility bill, on which your > name and address are clearly visible. > 4.) The name of the merchant at which you intend to spend.