Tema: Re: EntroPay
Autorius: VaidasB
Data: 2011-02-01 09:28:48
aš tai su neteller keistai sužaidžiau. 3 kartus siunčiau visokias 
popierines sąskaitas fotkintas - niekas netiko. nusiunčiau viena 
saskaita visą pdf - praėjo, nors patys rašo, kad elektroninių docų neima :)

On 2011.02.01 09:27, liutukas wrote:
> Tik greiciausiai reikia tokios saskaitos, kur data butu skaiciais o ne
> zodziais, man tiko telekomo saskaita kuria pasiemiau is sistemos pdf
> faila, o vandens saskaita netiko, nes menuo buvo zodziais o ir siaip
> turbut nerimtai atrode popiergalis :)
>
>     "=G=" <gg@gg.lt <mailto:gg@gg.lt>> wrote in message
>     news:ii6440$ipm$1@trimpas.omnitel.net...
>     Tą supratau. Dėkui.
>
>         "tOMZY" <tomas@[trinti]premjeras.lt
>         <mailto:tomas@[trinti]premjeras.lt>> wrote in message
>         news:ii63p5$i84$1@trimpas.omnitel.net...
>         Apie kredikę jau paaiškino. O sąskaita už šildymą ar kažkas
>         panašaus reikalinag tam, kad patvirtintum savo adresą ir tapatybę.
>         "=G=" <gg@gg.lt <mailto:gg@gg.lt>> wrote in message
>         news:ii634v$h7j$1@trimpas.omnitel.net...
>
>             Sveiki. Galit ūkiškai paaiškinti, ko čia reikalauja 2, 3 ir
>             4 punktuose ir ką patys jiems siuntėte?
>
>             Your EntroPay account will be fully reactivated once we have
>             receivedand reviewed the following ;
>             1.) A clear copy of your Passport, Photographic Drivers
>             Licence or I.D. Card (both sides).
>             2.) A clear copy of both sides of all funding sources
>             registered on your account, (For security reasons, we only
>             need to see the first 6 and last 4 digits, Please COVER the
>             3 digit security code (CVV)). If your funding source is a
>             Virtual Card, please send us a screenshot.
>             3.) A clear copy of a recent utility bill, on which your
>             name and address are clearly visible.
>             4.) The name of the merchant at which you intend to spend.