> 2. Ar aktualu kemperio ilgis? Tarkime galvoju, kad turetu buti iki 7 m. > galbut ir manevruoti po Norvegija lengviau, bet itariu ir pigiau keltis Skirtumo manevruojant tarp 6.5 ir 7 metru realiai nelabai pajausi - tai ne tas automobilis, su kuriuo reiktu lysti i visokius senamiescius, ten problema pasidaro ir ilgis, ir plotis ir aukstis. Su kemperiu atvares i miesta pradesi labai aiskiai matyt, kad didzioji dalis parkingu turi ribota auksti iki 2.1-2.2 metru ir su 3 metru aukscio gargaru tenka ieskot kito parkingo. Bet i Norvegija vaziuojama ne po miestus trintis :) > 3. Ar nera kokiu apbribojimu keliuose, jei kemperis, tarkime 3,5 t ir > daugiau? gal dideja keliu mokesciai ar pan? Keliu mokesciai tau priklausys ne nuo mases (turbut 99% nuojamu bus iki 3.5t, kitaip su B kategorija vaziuot negaletum), bet nuo to, ar pvz. yra sudvigubinti ratai gale - tokiu yra, kaina tokioj Prancuzijoj isaugtu zenkliai, kaip Norevgijoj nezinau. > 4. Kiek svarbu kemperio naujumas? Radau zenkliai pigesniu kepmeriu, > taciau jei jie kokiu 2000-2001 m, ar neiskils kokiu techniniu bedu? > Aplamai, kiek nuomotojai atsakingi, jei sugesi kur kelyje, yra kokios > nors taisykles, ar bus tavo bedos? Naujumas neapsaugo nuo gedimu. Man visiskai naujam kemperiui nuduso dujinis salono sildymas, smulkmena, bet nemalonu, ypac tokioj Norvegijoj. Del rimtesniu gedimu - skaityk salygas. Labai nesistebek gaves sutarti su irasu 'sugedes kemperis - kliento problema', po to kalbant jau aiskina, kad mes klientu nepaliekam bla bla bla, bet pasirasyt vistiek ta pati shudopieri kisa. Tokias sutartis labiau megsta nuomotojai, siulantys 5-10 metu senumo kemperius. Jei nuomoji gerokai panasiota, primygtinai siulau nuvaziuot ir paziuret ta kemperi gyvai, ne tik nuotraukose. Kartais vien paziurejus i padangas noras nuomota ta krepsa atsoka. > Beje, kiek keltas mazdaug kainuoja kemperis + 4 zmones? (tarkime Ryga z > Stockholmas) http://www.krantas.lt/lt/keltu_bilietai_/ :) -- Virus