Jei variklis suka didele zvaigzde- pasibaigus benzui bus sunku minkyti pedalus. Jei per ritineli suki pati rata- daryciau pakeliama konstrukcija- cia turesi privaluma. Bet per purva neaiskus vaziavimas. IMHO elektrinis variantas su varomaja stebule- man butu prie sirdies. "Alv." <alv2005_istrinti_@gmail.com> wrote in message news:iuk3co$upc$1@trimpas.omnitel.net... > Radau :-) > http://gerasdviratis.lt/forum/viewtopic.php?t=27784 > > > "ejs" <ejs@no.where> parašė naujienų > news:iuk2js$td7$1@trimpas.omnitel.net... >> 2011.07.01 12:00, Evaldas rašė: >>> "bleketas@work"<bleketas@NOSPAMtakas.lt> wrote in message >>> news:iujub1$ncg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> poziuris tai toks biski klisas... o gal jam tiesiog idomu kaip kaikurie >>>> mazgai isspresti. o kam pvz mokytis is savo klaidu jei galima is kitu? >>>> ar >>>> cia uzdrausta dometis? >>> >>> Nu OK, OK klisas tai klisas, man pasirode kad jau gamintis nori. Jei ten >>> kaip raso dirzine pavara tai tikrai yra klaida. >> >> ir kodėl gi? Pajungus be redukcijos gali "biški" neišvairuot, o ir jėgos >> bus mažokai. >> O namų sąlygom daryt ne diržines pavaras yra kiek problematiška >> (atjungimas, įtempimas, mechaninės tolerancijos). >> >> >> -- >> ejs >