1. Iljicevske muitineje dirba rinktiniai debilai net pagal Ukrainos standartus; 2. Keleiviai (keltas) plaukia karta per savaite, ir tik tuo metu buna klasikiniu turistu - todel ir smaginasi... Yra dar vienas gan patogus variantas - kruiziniu keltu is Odesos i Stambula (plaukiau 2007). Dabar plaukia Kaldedonija (ziureti UkrFerri tinklapi) Mano automobilis irgi buvo imones vardu, ukrainieciai ivaziuojant i kelta butinai reikalavo keliones lapo. Niekaip negalejo suprasti kad pas mus jis nebutinas. Keliai Turkijoje geri, pradzioj greitkeliu link Stambulo, poto suki i Samsuna - tada kaip tik platino kelia. Spakainiai nuvaziavom iki Batumi per pusantros dienos su nakvyne kempinge prie juros. Norint i per diena galima nulekti. Gruzijoe mes galim buti metus, bet masina tik 3 menesius (ar tai 45 dienas - nepamenu). Variantai: a) reikia kas 45 dienas isvazineti is Gruzijos kad ir i Turkija (tik reikia tureti lietuviska zalia korta kad nereiketu pirktis Turkiskos), t.y. isvaziuoji, pas turkus uzsidedi stampeli ir grizti; b) gauti gruziniskus laikinus numerius ir tech. pasa. Uztrunka apie valanda ir kainuoja apie 120 GEL. Kartais reikalaudavo paso vertimo i gruzinu kalba uztvirtinto pas notara Sito varianto trukumas kad gali gauti bauda uz stovejima draudziamoj vietoj, neapmokejus ir pan. Beje, lietuviskus numerius ir tech. pasa jie pasileka saugoti pas save, gan vertingas pasiulymas "pamesti" numerius ir tech. pasa LT ir vaziuoti su dviem komplektais... Dar trukumas - isvaziuojant is Gruzijos reikia atsiimti LT numerius, grizus - vel gauti laikinus gruziniskus. Ta masinos palikimo tvarka visa laika keitesi, cia siu metu birzelio men. variantas. Anksciau buvo dar kebliau... *Vytas*