Kadangi nori atgauti pinigus iš tarpininkų, o ne tiesiogiai iš skrydžių bendrovės, čia viską vietoj reikia tvarkyt (kaip suprantu greitai.lt yra lietuviška kontora) Kreipiesi į juos raštu - išdėstai situaciją, nurodai tikslų reikalavimą (ką nori konkrečiai, kad padarytų, t.y. kad grąžintų tokią ir tokią pinigų sumą), pridedi faktus įrodančias kopijas (ką ten beturi) ir lauki jų raštiško atsakymo. Emailais arba registruotų laišku šitą tvarkai, kai gausi raštišką atsakymą, kodėl jie nenori tau grąžinti pinigų, kreipiesi su juo į http://www.vartotojai.lt/lt/apie-lvi arba bet kokią kitą tavo nurodytą varototojus ginančią instituciją ir prašai jų nuomonės, ar greitai.lt pateiktas atsakymas turi pakankamą teisinį pagrindą ir ar nepažeidžia tavo, kaip vartotojo teisių. Jeigu jų nuomone, pažeidžia, tai tada jau ten ir aiškinasi jie kaip bylą, gali ir į teismą eiti. Bet iš praktikos viskas baigiasi toj stadijoj, kai raštu kreipiesi į tave nuskriaudusius ir parašai, kad jei jie nepatenkins tavo prašymo grąžinti pinigus, tu kreipsies į vartotojų teises ginančias institucijas. Svarbiausia ne telefonais su jais kalbėtis, o oficialiai raštu ir prašyti nurodyti teisinį pagrindą, kuriuo vadovaujantis jie negali tau grąžinti pinigus. > > On 2012.03.13 07:54, domo wrote: >> Sveiki, >> >> Pirkau bilieta is www.greitai.lt, skrydis I Delhi. Atejus I aerouosta, >> avialinijos pasake kad bilietas negalioja (King Fisher avialinijos >> bankrutuoja ir skrydziu nebevygdo). Greitai nusipirkau bilieta is kitu >> avialiniju ir sekmingai nuskridau I Delhi. Dabar pateikiau visas kopijas >> interneto portalui www.greitai.lt. Jie dar spyriojasi atmoketi suma. >> Kokios >> LR vartotoju teisiu gyneju agenturos padetu siuo atzvilgiu? - nuostolis >> 900,- Lt, o dar ir laikas kai www.greitai.lt spyriojasi, megina isvengti >> atsakomybes. Sumokejau pinigus, taciau negavau paslaugu. >> >> Gal cia reiktu kreiptis: >> www.vartotojoteises.lt/ >> http://www.vartotojucentras.lt/institucijos.php >> http://www.nvtat.lt/ >> >> Dekui! >