nu pliazas buvo uz 10 metru, nu iki juros koks 50m, nieko is anksto neuzsakinejau, ejom pajuriu ir ziurinejom kur noretume gyvent, kelias vietas radom pirmam like is kompanijos treciam i kuri uzejom radom vietu, velgi pula, nezinau, gal apie kita regiona snekat, ten gavos kiek i sona nuo jos tai buvo gana ramu ten. -- vyt/ / "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message news:jj54u7$msa$1@trimpas.omnitel.net... > On 2012-03-06 15:29:52 +0200, kaiser said: > >> Supratau. DÄ—kui. >> O pats irgi vietoje apartamentų ieškodavai, ar rezervuodavai iš anksto? > > Pirmus 2 kartus - vietoje, o po to - tik is anksto. Vietoje gerus > apartmentus gauti beveik neimanoma... (kad butu ant juros kranto su > vaizdu i jura ir pliazu prie apartamento duru. Is anksto - imanoma. > Motorine valti pasistatai pliaze, alu i pliaza nesiesi tiesiai is > saldytuvo, islipes is vandens apartamentuose nusiprausi, po to gristi i > pliaza paguleti ant gultu :-) Atsibodo guleti - soki i valti ir plauki i > salas ar i gretima kaima... > > >> Beje, gal pameni kiek tavuoju maršrutu važiuojant "kaštuodavo" maždaug >> keliai? > > Kroatijos autostrados, kiek pamenu kazkur ~160lt i viena puse (lyg ir), > jei vaziuosi per vengrija, nesutaupysi nieko (paziurek i zemelapi). > Slovenija buvo salyginai brangi, nes uz kelis autostrados kilometrus > reikejo moketi kelis eurus. Po to padare metinius lipdukus gal po 25ar 35 > eu, tai mums 2 auto buvo pigiau grizti per italija (nes nuvaziuojant buvo > dar slagbaumai su keliu eu mokesciu). Dabar lyg ir yra menesiniai, > pasidomek i-nete. Austrija kainuoja kazkas 8,5 eu. Siaip ne keliu > mokesciai sudaro keliones kaina... neesminiai jie. Kainuoja kuras ir > tarpines nakvynes. Tiesiai vaziuoti iki kroatijos yra biski daugokai, > daug maloniau, jei ka nors lankai tarpe. As visada stodavau kazkur > austrijoje- italijoje - cekijoje 2-3 dienoms ir kazka lankydavau. Esu > keleta kartu grizinejes per slovakija (nuo Vienos sukdavau i slovakija) > tam, kad dar sustoti aukstuosiuose tatruose (ten man patinka pabuti kelias > dienas), tai visada labai nuvildavo slovakijos keliai (paskutini karta > buvo remontuojama puse autostrados, ir greitis buvo 70. Nekalbant apie > kelius tarp slovakijos ir lenkijos, kurie yra tragiski. > > Audrius K. > P.S. Dar vienas patarimas - nebandyk vaziuoti per austrija ir kroatija > sestadieni....sestadieni reikia sedeti vienoje vietoje ir gerti alu.... > :-)) Kitu atveju taip pat sedesi automobilyje ar prie jo (salikeleje ar > ant asfalto), tik alaus gerti negalesi :-) > Ir dar - kroatijoje rizikinga moketi uz kelius automatinio mokejimo > poste - man ten yra nuskaiciave gerokai daugiau (skyresi kazkas apie 30-40 > lt). Speju, kadangi buvo bagazine ant stogo, tai nuskaiciavo kaip uz > autobusa....Pamaciau tik namuose. >> >> On Tue, 06 Mar 2012 14:40:10 +0200, Audrius K. <kazkas@kazkur.lt> wrote: >> >>> Marsrutas prastas. Daugumoje keliai per kaimus, miestelius. Vaziavimas >>> letas. Vien slovakijai siuo marsrutu paaukosi pusdieni.....(uzpernai tuo >>> keliu vaziavau i Rumunija....) I kroatija taip vaziuoti didziausia >>> nesamone. >>> Audrius K. >>> P.S. Varsuvos nera ko bijoti. Man uztenka pusvalandzio ja pravaziuoti. >>> Iki varsuvos jau geras gabalas autostrados. Svarbu nevaziuoti per >>> varsuva ryte (kai visi vaziuoja i darba) ir vakare, kai visi juda is >>> darbo . Ypac svarbu nevaziuoti penktadienio vakara apie 4-6 val. > >