nuo namu iki Talino vaziavom savo masinom, tada su keltu persikelem i Helsinki tada masinas uzsivarem ant traukiniu platformu o patys sedom i kupe ir issimiegoje per nakti atsibudom galutineje stoteleje Rovaniemi (berods) tada nusivarem masinas nuo platformu ir vaziavom apie 30km iki isnuomoto namelio toliau po savaites viskas taspats atvirkstiniu principu. siaip galima vaziuoti ir savo hodu, bet virs 1000km per nakti-ziema, kai oras helsinkyje +5 , o uz poliarinio rato -25 kazkaip ta mintis nedziugino, aisku traukiniu brangiau gaunasi apie traukinius kalbant, vaziuojant i siaure reikia kad platforma butu uzdara nes jei pradzioj bus lietus, tai siaureje masina taps ledo gabalas, ko pasekoje ne vienam yra variklis uzkales o ir daug masinu neuzsiveda. beda tame, kas per lietu privaro daug vandens i variklio skyriu, o vaziuojant siauriau visas tas vanduo susala kai kurie maciau deda skudura arba plevele tokia spec. ant priekio kad vanduo nepatektu per prieki arba dar pasiseka jei masina pasistatai atbulas, bet cia jau sunkiau pataikyt. "crt" <crt@one.lt> parašė naujienų news:k6lqla$799$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip darei? I Talina su masina ir persikeli keltu i Helsinki, tada > traukinuku? O galima iki pat Laplandijos su masina nuvaziuot? Ar cia per > daug rizikos del salciu, sniegu ir pan.? > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:k6lojl$4e5$1@trimpas.omnitel.net... >> pointas bus tame, kad i laplandija keliausi beveik visom transporto >> priemonem :) (isskyrus lektuvu) >> savo masina -> laivas(keltas) -> traukinys -> vel savo auto >> teko ten nukeliaut, klausk konkreciau, nes dienorascio nerasiau ... > >