On Fri, 30 Nov 2012 09:14:57 +0200, Jonas Sergejenka wrote: > Štai dėl šio klausimo mūsų sferoje irgi yra sutarimas. Lai tokiu atveju > ima keleivio svorį + bagažo svorį. Nustato sau kokias nors ribas Negalima, keleivio svoris yra tabu. > vidurkio, ir tada jau tavo paties reikalas, ar striukę su milijonu > kišenių pirkti, ar duty free, ir pan. Jiem tai ir taip gaunasi, neskaitant isimtiniu atveju suminis poros simtu zmoniu svoris paprastai neblogai pataiko i vidurki. O kad lengvi zmones cia gaunasi "nuskriausti" tai avialinijom px. > Daiktų vienetų skaičius ribojamas paprastai dėl to, kad salono lentynose > ir taip nėra normaliai vietos sutalpinti visų sakvojažų. O jei dar > prisideda striukių į lentynas, papildomų mikrotašių, rankinukų - tai > visai tiršta būna. Po sedyne paprastai buna tuscia, t.y. vietos dar tikrai butu. Bet kadangi apribojimas nesa labai apciuopiamus pinigus tai visiskai px ta vieta. O kur pinigai ten ir "drakoniski" kontroles metodai su skalpavimu uz apildomus 100 gramu. > Svorį riboti gali jie tik dėl vienos (manau logiškos) aplinkybės - jeigu > į stiuardesių darbą įeitų tų daiktų tampymas. Bet jei jie nori > užsitikrinti, > kad nepereikvos kuro - tai tada davai lai sveria sumarinį viso keleivio > svorį. Dėl bendro "šeimos" svorio - gal ir nepadarys, nes atsiras vėl > visokių gudraujančių, kaip sutaupyti, du vieniši vaikinai apsimes > "šeima", ir pan. Kaip jau sakiau - vidutinis visu keleiviu svoris jiem ir taip pakankamai tiksliai zinomas is anksto. Bet cia kaip ir bulkuciu pardavinejimas yra patapes svarbiu rinkodaros ir papildomu pajamu generavimo saltiniu. -- kthxbai.