biski OT bet pasakysiu: 1. iki Airbaltico atejimo i rinka kainos buvo stabilios- 2000 Lt vilnius-frankfurt-Vilnius. tiek Lufthanza tiek FLYLALL. apie kokybe ir kainos santyki patylesiu 2. nieks nekaltas, kad Flylal isede Airbaltica su teismais ir kvailais principais 3. ne laselio nesigailiu, kad zlugo FLYLALo pinigu plovimo masina. nutylesiu, kaip jie elgdavosi su savo darbuotojais. 4. jei man reikia skristi ryt ar poryt, tai as nelabai ir reikalauju, kad pagal mane visi taikytusi ir derintusi. Yra kaip yra. arba moki ta kaina, kokia yra, arba ne. puikiai pamenu pries gerus 5 metus, kai reikejo atskristi is Frankfurto i Vilniu kita diena, kaina buvo apie 3500.. ir ka? reikia. 5. manau visi pasikeitimai tik i gera. o kad lietuviai nesididziuoja savimi ir saves nevertina tai cia jau juju problema ;) net rankos nusvyra, kai susiduri su amzinu burbejimu, pesimizmu ir kritika ;) nieko asmenisko tiesiog asociacijos kilo "ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message news:gtso21$i8r$1@trimpas.omnitel.net... > tai planuojant jokių problemų, galima ir su mašina. Bet čia buvo tiesiog > perkūnas iš giedro dangaus - mirė giminaitė. Kažkaip dar prieš metus ir iš > Miuncheno, ir iš Frankfurto nebuvo jokių problemų staigiai paskraidyti ir > 300 Eur jau buvo brangu. O daba, pakraupau, tiesą sakant. Pabaltijis kaip > kokia nepasiekiama provincija pampose . Tuoj vėl iš žemėlapių išnyksim :( > > "Anita" <anita@anita.org> wrote in message > news:gtonsi$5gm$1@trimpas.omnitel.net... >> jei reikia skubiai, gali nebuti :) >> uzsisakiau vasario men skrydi geguze. uz 380 Lt pirmyn atgal :) >> jei reikia skubiai, matyt belieka kaunas ir Rynair >