hmm... čia mes turim omeny praėjimą per 'rentgeną'? Kai kur reikėjo, kai kur ne. Tvartukuose tų 'security procedūrų' praėjimą limituoja tik asmeniniai sugebėjimai greitai nusirengti/nusiimti metalinius daigtus. Didesniuose oro uostuose nu gal max 10min tenka palaukti. Apyrimčius tikrinimus apturėjau tik skrendant į JAV iš Helsinkio bei Heathrow, tuomet 'rentgeno' praėjimas +klausimyno/anketos atsakinėjimas +random check'as (su papildomu 'rentgenu', apieškojimu ir cheminiu testu) truko nu max 15min. Švedijoje pvz. Arlandoje ar Skavstoje prie vienų vartų išlipi ir iki kitų nueini be jokio tikrinimo. Kiek teko skristi su ryneiru, tai jie pagrinde per 'tvartukus' ir teskraido, kur viso 'oro uosto' praėjimas kartu su chekinu/security tetrunka 5-10min. Todėl man natūraliai nesuprantami Jūsų 'mission imposiblai'. Dar kiek teko pastebėti, praktiškai visada lėktuvai atskrenda ansčiau nei numatyta, bet nei karto nepamenu, kad išskristų anksčiau nei suplanuota. Todėl praktiškai visuomet gaunasi didesnis lango tarpas tarp skrydžių... Nors gal čia karmos reikalas... "panda" <sikpuodis@su.ausim.lt> wrote in message news:kufebr$9l0$1@trimpas.omnitel.net... > hmm... o helsinkyje, kopenhagoje, stockholme security proceduras irgi eini > is naujo, kaip tam norvegijos tvartuke kad reikes? > > "e-Kerepla" wrote in message news:kueaca$pg4$1@trimpas.omnitel.net... > > hmm... Helsinkį, Kopenhagoje, Stockholme 45min persėdimui per akis... čia > dar su dutyfree ir tualetų lankymais. > Kažkada net Frankfurte iš T1 į T2 sugebėjom per 40min persėsti. > O čia matai kažkokiam Norgės tvartuke 35min misija neįmanoma... :)) > > Paskutinisyk panašaus kalibro Goteborg city oro uoste persėdimo procedūra > užtruko gal kokias ~5-10min. > Čia skaičiuoju išsilaipinimą, tualetą, kavos nusipirkimą ir nušliaužimą iki > laipinimosi vartų... > > Taigi įtariu, kad prelegentui dar reikės ilgai ir nuobodžiai laukti prie > vartų, kol pradės laipinimą. > > > "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message > news:kuc00l$3uv$1@trimpas.omnitel.net... > On 2013-08-12 11:54, PM wrote: >> >> Misija imanoma? > > Jei be registruoto bagažo, tai tinkamai susiklosčius aplinkybėms per > stebuklą gal ir suspėtum, bet pačiam, visiškai sąmoningai ir be > jungiamojo skrydžio, suplanuoti tokį persėdimą, yra visiška kvailystė, > arba - begalinis optimizmas :) IMHO. >