On 6/23/16 01:38, ejs wrote: > 2016-06-22 23:01, Invertuota panda rašė: > >>> t.y. apvažiavimas == lenkimas? Tokiu atveju remontuojamame ruože, >> >> Taip. Tas lietuviskas "apvaziavimas" siaip ar taip yra ganetinai keistas >> konceptas. > > Nepageidaujamus manevrus galima riboti arba horizontaliu ženklinimu, > arba ženklais juostose. Galima. O kam jei zenklai geriau matomi ir paprasciau irengiami? > Beje, Vienos konvencija: > "11 STRAIPSNIS Lenkimas ir eismas juostose > 1. a) Lenkdamas vairuotojas išvažiuoja į priešpriešinio eismo juostą." Cia kiek kvailokas lietuviskas vertimas. Originale skamba visai kitaip (priesingai) beigi tuo nebandoma apibrezti pacioslenkimo savokos: Angliskai: 1. (a) Drivers overtaking shall do so on the side opposite to that appropriate to the direction of traffic. Vokiskai: 1. a) Es ist auf der der Verkehrsrichtung entgegengesetzten Seite zu überholen. Verciant teiginio esme is abieju kalbu: jei jau lenki, tai lenk naudodamasis priesingos krypties eismo puse, t.y. musu salygom - kairia puse. Tai paildomai patvirtina ir kitos nuostatos, kad pvz automobiliai privalo vaziuot kuo arciau (musu atveju) desinio kelkrascio, beigi leidimas laikinai likti kaireje tos pacios krypties juostoje jei Beje, kaip dar vienas patvirtinimas, suomiai sau yra prieme tokia isimti: Finland Reservations: "1. With respect to Article 11 paragraph 1 (a) (Overtaking): Finland reserves the right to provide in Finnish law that in Finland drivers of cycles and mopeds may always overtake other vehicles than cycles or mopeds from the right; Jei lenkimas is desines nebutu draudziamas, tai kam tada apskritai reikalingos tokios isimtys? :) >>> galiojant ženklui "lenkti draudžiama" negalima važiuoti greičiau nei kad >>> juda pirma juosta? >> >> Jei yra toks zenklas - taip. Jei toki zenkla uzkabino, tai matomai >> turejo tam priezasti. > > nebent dėl kemperių ... Kemperiams >2m< pazymetoje juostoje apskritai nera kas veikt. Kaip ir mazdaug pusei siuolaikiniu lengvuju, tame tarpe ir netgi daugeliui kompaktines klases. >> Beje, ten kairei juostai daznai galioja dar ir ">2m<" apribojimas. Ko >> dauguma nezino, kad sitie 2m galioja iskaitant ir veidrodelius. > > Bent jau LT dauguma išvis nežiūri į ženklinimą. Kelintą kartą taip > patenku prieš Grigiškes. So what? Anokia cia naujiena, lietuviai ant daug ko deda skersa. >>>>> Man jų ženklai autobanuose sukelia lengvą debilumo jausmą. >>>> Ta prasme? >>> >>> pas mus lenkimas susietas su išvažiavimu į priešpriešinio eismo juostą >> Kaip tu toki poksta su priespriesinio eismo juosta isivaizduoji >> autobane? :) > > Todėl ir keistai jaučiuosi. Nagi uzsienis, daug kas ten kitaip ir keista :) >> Fricu autobanuose beje visur galioja draudimas lenkt is desines. Nori >> pats budamas pirmoje lenkt pencininka mieganti antroj juostoj, turi >> rikiuotis i trecia. > > Tą pamenu. Mane nustebino draudimas lenkt remontuojamuose ruožuose. Jis toks toli grazu ne visur. Apskritai pats savaime tas draudimas realiam gyvenime yra by default, nes greitis yra ribojamas ties 80 ar 60 ir sraute nera nei vienos masinos kuri vaziuotu leciau. T.y. jei nepazeidineji taisykliu, tai kaip ir neturi ka lenkt. Kitaip tariant, nelabai aisku kodel tau taip keista. > Beje, pvz pas austrus: remontuojamas ruožas, 100 km/h, kairė juosta 2,0 > ar 2,2 m pločio ir jokių "lenkti draudžiama". Aišku, vairas turi > neklibėti :) > Fricai: remontuojamam ruože 80 km/h, kairė juosta 2,2 ar 2,5 m pločio ir > "Lenkti draudžiama". Kartais. Kai kur. Priezastys gali buti ivairios, pvz kazkam gal atsibodo amzini cirkai su netilpusiais i juosta turistais, kurie bruksteleje gali sugalvoti bbzh ka.