Trg <fake@fakeemail.com> wrote: > Sveiki, > > Sugalvojom nusipirkti žiemai bilietus su wizzairu. Kūdikis pas mus > pakeliui ir ne už ilgo bus. Bookinant prašo jo gimimo datos. > Pagooglinus wizzairo fb buvo rastas toks klausimas ką tokiu atveju > daryt. Ir wizzo atsakymas, kad vėliau pridėti kūdikį bus galima. > Užsibookinom su žmona bilietus. Žiūriu wizzo saitą ir niekur > galimybės kūdikį pridėt nematau. Vėliau tam pačiam fb poste užmačiau, > kad daugiau pasislėpusių atsakymų buvo ir kad po paros wizzas parašė > jog pridėti kūdikio negalima. > Gal kas buvot su tuo susidūrę? Kažko jaučias, kad teks laidot 150 eur > arba ieškot pakeleivių ant ko vaiką kabint. > Kas per akmens amžius pas juos tai ble ble... > Buvo analogiska situacija. Bilietus pirkom vasari, kudikis gime birzeli, pasidarem jo pasa liepa, paskambinom i Wizzair, itrauke kudiki (vengras, pusetinai kalbantis lietuviskai, pavarde irase su klaida, bet tas niekur neuzkliuvo). Mokesti uz kudiki 54€ nuskaiciavo nuo kreditines (duomenis sudiktavau telefonu taip pat). Rugpjuti ramiai skridom. Bjauruva tik tame, kad internetu to padaryti negalima specialiai tam, kad Wizz papildomai uzsidirbtu babkiu is padidinto tarifo telefono). Antra bjauruva, kad i ta telefona negalima paskambinti nei is Teo, nei is normalaus Omnitel tinklo, tinka tik prepaidai (teko pasipildyti besimetanti Ezi ir skambinti is jo). -- Darelas Vilnius