Tema: Re: pasiulymas keliauti dviraciais: Dzukijos vingis '09
Autorius: Plootas
Data: 2009-05-21 07:52:32
na manau bus ir ateityje.
zygio tikslas yra poilsis, todel nepropaguojame spurtavimo ar greito 
vaziavimo tempo.
Kaip rodo patirtis, asfaltuotu keliu laikyti vidutini 15km/h yra labai 
realu.
Galu gale skaiciuojama taip - startuojam 8 ryto (cia jau Marcinkonyse) jei 
vaziuotume per valanda 15km, tai vietoje butume po 4.6 valandu. Iskaitant 
apie valanda pietu, apie pora valandu trumpu sustojimu ir apziurejimu 
objektu nuvaziuotume atstuma iki 17 valandos. Realiai dar pora valandu 
rezervo. Taigi gaunasi kad laiko daugiau nei reikia...
Jeigu kazkas nespeja, zinoma mazinam tempa.

del 70km atstumo vaziuojant pirma karta, tai miestuose ar gatvese ji sunkiau 
iveikti nei uzmiestyje, nes uzmiestyje tiesiog po truputi mini pedalus kad 
palaikyti greiti ir tiek (nereikia sustot daznai, vel isibeget, kam 
eikvojasi daug energijos).
atstumas tikrai nera baisus, bet dviratis taip pat turi buti tvarkingas - 
kitaip bus vargas.

Is salies pradedantiesiems turiu rekomendacija pasirupinti paminkstintomis 
kelnaitemis, vadinamais pampersais, jei dviratis nera miesto tipo (Kalkhoff 
dabar ziuriu daug vilniuje atsirado, tai jie naudoja jau ri taip gan 
ergonomiskas sedynes). Dazniausiai pradedantiesiems po 40-50km pradeda 
skaudeti sedimaja (cia kaip su gitara pradedant groti, pirstus skauda) :-)

"test" <test@test.com> wrote in message 
news:gv1k53$sv3$1@trimpas.omnitel.net...
> Gaila, savaitgalis netinkamas.
> O kažkokių panašių su nakvyne žygių ateičiai netolimai nusimato?
> Aš pati, asmeniškai, 70 km dar niekad nevažiavau, todėl lyg ir nedrąsu... 
> pusę tiek - be vargo. Sudalyvaut norėtųsi, bet visgi kokie tempai 
> palaikomi - kas jeigu kas nors nespėja, pavargsta?
>
> "Plootas" <robasREMOVE@area.lt> wrote in message 
> news:gv1hf1$pfm$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> gal kas norite savaitgali prisijungti? Dar yra kelios laisvos vietos.
>> Visa informacija www.dviraciuzygiai.lt
>> papildoma info: robas eta area lt
>>
>>
>>
>>