Nedaug teko keliauti lektuvais, todel neturiu patirties sioje srityje. Bilietus (basic (ekonomine kl.)) pirkau pacioje Airbaltic svetaineje dar gruodzio menesi. Skrydis turetu buti birzelio pradzioje. Katik gavau emeila is Airbaltic, kad del Covid atsauktas skrydis ir siulo: Nuoširdžiai apgailestaudami pranešame, kad dėl koronaviruso įtakos buvome priversti atšaukti tavo skrydį. Norėtume tau pasiūlyti „airBaltic“ dovanų kuponą, kuris padengtų visą tavo atšauktų skrydžių grąžinamą sumą ir papildomai gausi 20 EUR kiekvienai krypčiai, kiekvienam keleiviui. PERŽIŪRĖKITE SKRYDŽIŲ PAKEITIMUS IR ČIA PRAŠYKITE DOVANŲ KORTELĖS Jeigu bilietus įsigijai kelionių agentūroje, prašome kreiptis į kelionių agentūrą dėl dovanų kupono. Apie šiuos pakeitimus prašome pranešti visiems kartu su jumis keliaujantiems asmenims.Dėkojame, kad pasirinkote airBaltic, ir linkime malonaus skrydžio! Bet apie pinigu grazinima nera uzsiminta nei zodzio. Gal kas zinot ar iseina atgauti pilna suma, jei taip kokia tai butu procedura, nuo ko pradeti? Aciu