Tema: Re: Samsug ..B653... ir Vinitos skaitmenine
Autorius: crt
Data: 2009-09-22 12:39:18
Bandziau ir grynai analogine, tai labai kontrastingas vaizdas gaunasi. O siaip ziuriu skaitmenine, tai kur kas geriau nei analogine, bet vistiek po CRT kraupus vaizdas. Bet kai atsisedi uz 5 metru, tai visai gerai. Pas mane 40'', buvo 72cm.
Pvz Labas rytas kai ziuri laikrasciu apzvalga, tai Salkauskas atrodo gerai, o tas ekranas uz jo, kur rodo laikrasti, tai visiskas baisuoklis.
Ir dar - reikia ziureti tiesiai i ekrana, jei tik ziuri kampu - negraziai rodo