istorija tesiai kaip matom turim jau kovo 15d,televizorius i remonta atiduotas vasario 9d,ir as jo dar neatgaves paskambinus i garantini dainele ta pati laukiam detales,nuvaziavau i topo centra nieko padet negalejo kaip tik pasiule rasyt skunda ,ta ir padariau,skambinau i inspekcija padet realiai irgi niekuom negalejo ,pagal istatyma lopu centras turi 10 darbo dienu(ir vel dvi savaites bus jau 2 menesiai kaip remonte!) isnagrinet mano skunda,jeigu po jo niekas nesikeis tada su skundu kreiptis pas juos (vargu ar tai ka pakeis) realiai eilini karta isitkinau valstybiniu instituciju neveiksnumu,o tik mokesciu moketoju pinigu suvalgymu beje kol atidavinejau skunda i lopu centra isisnekejau su serviso vadybininke ir ji prasitare kad didziausia tai gamintojo kalte,todel kad labai ilgai uztrunka detales siuntimas ,tokia yra gamintojo problematiska politika, ir kaip sake paskutiniu metu samsungas isvis sunkiai bendradarbiauja tame klausime,su kitais gamintojais tokiu bedu nera cia gal ne antireklama,bet gal kas ir pagalvos pries perkant ju pirkini, kas ju gali laukt.