On 2010.05.06 17:48, dp wrote: > tai kam tada žaidimuose naudoja FSAA ir po to downscalina? Nu gal todel, kad yra kam muilas patinka :) As tai megstu issijungti FSAA ;) Anyway, del "naudoja FSAA ir po to downscalina", nedarykim mistikos ten kur jos nera. Du zingsniai (paimkim pvz. FSAA 2x): 1. FSAA 2x atveju renderinama viskas 2x rezoliucija (cia gaunamas kokybinis pagerejimas) 2. tada downsamplinama 2x kad tilptu i ekrana (cia gaunamas kokybinis pablogejimas nuo zingsio nr. 1) T.y. jei atvaizduot is karto po pirmo zingsnio gauta rezultata ant ekrano galincio rodyt 2x rezoliucija - kokybe/detalumas bus geresnis, nei downsamplinus, ir atvaizdavus ant 1x ekrano. Tiesa nebus to "muilinumo" efekto. Antras dalykas - imho FSAA reikalingas ne is gero gyvenimo, o del to kad renderinimas vyksta real-time, ir yra optimizuotas greiciui :) Jei renderintu ish karto "teisingai" - nebutu tikslo visokiems FSAA burtams. Bet greitaveikos prasme labiau apsimoka surenderint 2x daugiau shudo, tada ji ishmuilint. Galutiniam rezultate tipiniam end-useriui tai atrodys kaip mazhesnis shudas, nei tiesiai i ekrana atiduodant lievai surenderinta 1x shuda :) -- Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)