Ta viasato sutartis is pirmo zvilgsnio labai jau su vartotojo teisemis kertasi. Reiketu paprasyti, kad vartotoju teisiu apsaugos tarnyba ja panagrinetu vartotoju teisiu apsaugos atzvilgiu, manau tikrai rastu ka ten taisyt reik. "Unknown" <aaa@aaa.com> wrote in message news:gnk15r$9bq$1@trimpas.omnitel.net... > nu pzdc chebryte ten susirinkus :-D > melskis, kad nenusprestu avansu uz sekancius metus + dar padidintu tarifu, > nes "gerai dirbam, viena kanala pridejom ..." :-D > > > "Pistacijus" <pistacijus@zebra.lt> wrote in message > news:gnjsd7$2u0$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Noreciau paklaust ar gavot kas nors paskutine saskaita dviguba? Ta prasme >> sumokant uz du menesius (vienas menuo avansu i prieki) >> Buvau pasirases tiesiogini debeta tai apakau kai pamaciau dviguba suma >> nuskaiciuota. Negavau jokios informacijos apie tai nei pastu nei el. >> pastu. >> Tik paskambinus isaiskino kad cia nuspresta avandu paimt uz du menesius. >> Bet >> tai be jokio ispejimo... >> >> Cia kaip reiketu traktuoti sita dalyka? >> >> Pagarbiai. >> >> >> > > >