Ir vel apie ta pati - kartoju, pirkejas turi teise visa garantini laikotarpi o ne kazkokiu mistiniu 14dienu laikotarpy atsiradus gedimui remontuoti, kesiti arba atsiimti pinigus. Ir tai priklauso tik nuo pirkejo valios o ne nuo pardavejo uzgaidu. O va pvz batus 14d laikotarpy gali grazint ir be jokio broko, tiesiog delto kad nepatiko. Ir dar jei pirksi internetu, tai irgi gali grazint 7 darbo dienu laikotarpyje nepatikusia preke. On 11/09/2010 11:58 PM, Mano wrote: > Su lygiai tokiu paciu modeliu analogisku problemu nepastebeta. > > Siulau kreiptis i pirkeja ir pareikalauti pakeisti aparata, bet ne taisyti > pagal garantija. Kaip isivaizduoju vartotojas tokia teise turi, jei > susigriebia per kazkoki laika (berods 14 dienu). > > Uzuojata ir linkiu sekmes! > > "kaiser"<kaiser.is_trinti@gmail.com> wrote in message > news:ib85ct$3j5$1@trimpas.omnitel.net... >> Penktadiená sulaukiau naujutëlaièio Samsung LE37C650. Jau ðeðtadiená buvo >> pastebëta, kad nebemato tinklo. Bet po kurio laiko vël viskas veikë. >> Sekmadiená pirmoj dienos pusëj tvarkingai veikë tiek LAN tiek USB. Vëliau >> susiruoðus þiûrëti filmà per DLNA, TV pareiðkë kad nemato jokiø tinklo >> resursø. Interneto funkcija taip pat tylëjo. Gyvybës nerodë ir USB. Jokie >> iðjungimai ájungimai nepadëjo. Neatsigavo likusià dienos dalá. Ðiandien >> ryte vël veikë ir USB ir LAN. Dar spëjau atnaujinti firmware per USB. >> Persikrovus TV po atnaujinimo, vël nebeveikia nei USB, nei LAN. >> Panaðu á geleþies brokà. Gal kas buvot susidûræ su tokiom bëdom? >> >> > >