@ Spakainas. Na ko ten nesuprasti :) ? Kompiuterijoje naudojamas RGB spalvų perdavimas (suspaudimas). Nors įdomu, ar tikrai visi kompiuteriniai monitoriai korektiškai moka priimti RGB 4:4:4 :) . Video pramonėje naudojamas YCbCr spalvų perdavimas (suspaudimas). Štai ir išeina kolizija tarp dviejų "standartų". Tiesa į ekranus pabaigoje vis tiek patenka "informacija" RGB pavidalu. T.y. pvz. nors TV ir priima pvz. YCbCr 4:2:2, kad ekrane atvaizduoti vaizdą, viskas bus konvertuojama į RGB. Pvz. Panasonic GT50 ir VT50 modeliai sugeba korektiškai, priimti 4:4:4, bet tik YCbCr tipo :). Samsung moka priimti RGB 4:4:4 su tam tikrai apribojimais jei pasirenkamas PC profilis. Ir t.t. Todėl visuose grotuvuose geriausia nustatyti YCbCr 4:2:2 spalvų perdavimą žiūrint filmus, norint turėti korektišką spalvų perdavimą. Pasirinkus YCbCr 4:4:4, o tuo labiau RGB, labai didėja rizika turėti nekorektiškai perduodamas spalvas. 4:4:4 - nesuspaustas spalvų perdavimas. 4:2:2 ar 4:2:0 suspaustas spalvų perdavimas. Tam, kad mažiau užimtų vietos kažkiek prarandant detalumo spalvose. Kodėl Nvidia sucks? Ji tik labiau orientuojasi į kompiuteriją ir tiek. Pvz. daug kas iki šiol stebisi, kodėl AMD daro tokį "sviestą sviestuota"... Dėl visų šių priežasčių ir nerekomenduojama naudoti AK kaip šaltinio sukalibruojant televizorių ar pan. O korektišką RGB -> YCbCr ar atvirkščiai galima lengvai užtikrinti naudojant atitinkamas matematines formules. Kodėl tai gamintojams vis dar problema, turint tokius biudžetus ir pan. jau ne man suprasti :). Plačiau: http://www.spearsandmunsil.com/articles/choosingacolorspace.html