Tema: Re: Samsung Smart TV kanalu saraso redagavimas?
Autorius: Interested
Data: 2013-07-10 14:22:20
Tikrai ne 5 min. O dar reikia įvertinti, kad jie ne vietom susikeičia, o visus prastumia. O jei kabelinė ne skaitmeninė, tai dar ir pavadinimų nežinai.

O su ChanelEditor man nepavyko kažkodė. Lygtai suimportuoja, persikrauna, bet lieka viskas po senovei.

"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> parašė naujienų news:krj92i$npg$1@trimpas.omnitel.net...