Tema: Re: _Ar_ura_galimybė_keisti_pictu
Autorius: B
Data: 2013-08-15 18:52:48
As ziurejau lcd is visu matytu samsungas rode prasciausiai, sony vidury,
padoriausiai pilypas.

Samsungo visos demuskes ir hd tiesiog striginejo, kaikur del hercu
vaizdas siektiek acilieka nuo garso kaikur pralenkia, jai stebi zmogaus
lupas tai gautus kai kokia greitakalbe. Jai bus koks trimatis
besisukantis vaizdas tai butinai kazkurioi vietoi mikro sekundei pakibs,
nera tokio nuoseklumo. Kontrastai tiesiog akinantys, spalvos
nieko panasaus i tikras.

Asmeniskai ziuriu pioneer plazma, nezinau i ka reiktu keist siandiena..