Tema: Re: 42" Lcd
Autorius: Caponi
Data: 2014-04-10 13:12:26
Tai ka te bybi su juo diskutuot, kai as va parasiau (OK, gal kiek ir
perdedamas :-)), kad "plazma visus perpisa, net jei jos gimtoji rezoliucija
butu 640x480 ir paleistum per ja 320x240 vaizdeli, tai ji paliubomu geriau
rodytu uz bet koki FullHD LCD telika" anas mane kategoriskai tautodailininku
isvadino, o paskui va pats issisiepes aiskina, kad px ta rezoliucija, bile
plazma butu...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/