Tema: Re: perku/domiuosi TV 40"
Autorius: Sniegas
Data: 2014-07-22 18:54:39
Koks skirtumas, laikini/pastovūs, jei perjungus kanalą jis matėsi apie 20
minučių, tai čia jums normalu? Na, bet ką su plazmoidais diskutuoti, jiems
gi plazma šventas reikalas.

"Tomas J."  parašė naujienų news:lqkpgf$gb6$1@trimpas.omnitel.net...

Tu gal nebrukyk daugiau gerai, pasiskaityk lopeta apie laikinus isdegimus
pirma cia skleisdamas erezijas.