Aš vieną kartą pirkau Sony crt monitorių. Parsivežiau namo - neveikia ryškumo reguliavimas. Nuvežiau pardavėjui, sakau, duokit kitą monitorių, dėžę tą pačią pasiliksiu, į ką man atsakė, kad ant dėžės serijinis numeris ir dėžių sukeisti negalima. Distancinis neapvilktas, nes aš pakankamai dažnai rankas plaunu. :) "Xeen" <Kam.reikia@tas.zino.lt> wrote in message news:m7eotb$dl5$1@trimpas.omnitel.net... > Siaip jei gerai pasiziureti - niekada tas reikalavimas nebuvo aktualus. > ale ant lietuvos megsta issipisineti, o kazkas tuo net dziaugiasi ir > stengiasi. > Kaip "rr" rase - matomai daugelis apie nuciulpima paskaite apsidziaugtu ir > net du kartus ta padarytu pardavejui. > > Sniegas - pas tave distancinis celofanke apvilktas? :) > > On 2014-12-22 21:05, Sniegas wrote: >> Na, aš nežinau, kaip šiandien, bet esu skaitęs garantinį kažkurio >> įrenginio, ten buvo parašyta - daiktą garantiniam pristatyti >> originalioje pakuotėje. Laikai keičiasi, papročiai taip pat, gal dabar >> jau to nereikalauja, bet ir pačiam maloniau, kai daiktą atveži supakuotą >> kaip priklauso, o ne numeti pardavėjui ir užsikruškit. Buvo tokių >> gudručių - atvilko gal 82 cm įstrižainės CRT į parduotuvę, numetė ir >> ieškok dėžės, kaip supakuoti nuvežti į remontą. Net ne garantinis berods >> buvo, nežinau, kodėl savininkai priėmė remontui. >> >> "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message >> news:m78h4l$nrc$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2014-12-19 19:03, Sniegas rašė: >>>> Paskaityk garantinio aptarnavimo sąlygas. >>> >>> Paskaičiau. Nėra nei pusės žodžio apie įpakavimą. >>> >>> O ir net jei jie būtų, tai galėtų juos susikišti kur nors toliau, nes >>> garantinio sąlygos negali prieštarauti LT įstatymams. O įstatymai sako, >>> kad pirkėjui užtenka turėti tik sugedusį daiktą ir pirkimo dokumentus. >>> >