tagi plazma nesviečia. Ypac kai perki telika kad šviestų tai plazma labai blogai On 2017.02.22 23:09, VaidotasN wrote: > rimtai nematai skirtumo? > > On 2017.02.22 21:20, Sniegas wrote: >> Kai aš pirkau pirmą LCD televizorių dirbau parduotuvėje ir labai gerai >> mačiau kaip rodė pigi plazma ir ne pats pigiausias LCD, Vietoje plazmos >> už 1200 litų paėmiau LCD už 2800 litų ir visai nesigailėjau, nes vaizdo >> skirtumas buvo LCD naudai. Turėjau pakankamai laiko abu iščiupinėti, nes >> stovėjo abu greta vienas kito, o aš dirbau per kelis metrus nuo jų. >> Pirkėjų ne marios, tai ir žiopsodavau į televizorius. >> >> "Bronco" parašė naujienų news:o8i5rk$2pd$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 2017-02-21 20:28, Sniegas wrote: >>> Bbs gavos, bet žmonės kažkodėl vistiek atsisakė plazmas pirkti ir perėjo >>> ant LCD. >> >> Tai tavo paties kelių metų iš eilės istorija njusuose yra pats >> geriausias pavyzdys, paaiškinantis, kodėl dauguma pirko LCD. Keista, jog >> tau pačiam iki šiol neaišku, kodėl taip buvo :) >> >> Taip pat dėl "perėjimo prie LCD" ne visai teisybė. Gal ten keli >> procentukai pirkėjų KAŽKODĖL perėjo nuo plazmos prie LCD, bet didžioji >> dauguma žmonių perėjimus vykdė CRT > Plazma, arba CRT > LCD. O paskui >> jau viską sureguliavo aplinkybės ir banalus daugumos žmonių >> nesiorientavimas technologijose ir nenoras objektyviai jų sulyginti ar >> paieškoti informacijos internete. >> >> O tos aplinkybės jau daugybę kartų aptartos, net nesinori kartotis: >> >> 1. TV dydis. Kai vyko pirmoji migracijos banga iš CRT, plazminiai >> telikai buvo tiesiog per dideli ir per brangūs daugumai pirkėjų. O LCD >> buvo ir einamų dydžių ir už pigiau. O po kelių metų suveikė standartinis >> žmonių mąstymas - "jei man patiko mano senasis nedidelis LCD, man patiks >> ir naujas didesnis, kam čia dar kažkur dairytis...", todėl ir toliau >> buvo daugiau LCD parduodama, nes veikė "pirkėjų inertiškumo principas". >> >> 2. Gandai. Sniegas, savo laiku, juose buvo specialistas. >> >> 3. Nereikšmingų technologijos trūkumų hipertrofavimas, paliekant "už >> borto" esminį plazmos privalumą - vaizdo kokybę. Ale, "dafiga aliektros >> valgo", "image retention = image burn in" ir t.t. ir pan.. >> >> 4. Eksponavimo parduotuvėse niuansai (netinkamas pozicionavimas, >> prekybos salės apšvietimas ir pan.). >> >> 5. Marketingas. Sutikim, Panasonic marketingas nesulyginamas su >> Samsungo, Sony ar net LG. Kai iš plazmų rinkos pasitraukė Pioneer, >> plazmų likimas jau buvo nulemtas. Samsungas irgi tik laukė momento, kada >> iš jo tempti slides, nes jiems plazminiai ne geriausiai gaudavosi, plius >> pelnas iš LCD geresnis. O dar įvertinus, kiek buvo plazmų gamintojų ir >> kiek LCD, tai jie tiesiog savo mase ir pasiūla būtų greičiau ar vėliau >> viską tą patį padarę. >> >> 6. Horizonte pasirodęs OLED. Ne esminė aplinkybė, bet tikrai turėjo >> įtakos, nes teoriškai ši technologija atėjo plazmų pakeisti, o ne LCD. >> >> >> Maždaug taip. >