Tema: Re: media playeris prie tv - ?
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-08 15:10:26
On 2021-02-08 14:45, dz wrote:
> ai nu jo biski nusisnekejau su klausimu:), bet vistiek idomu ar viskas
> buna ok jei tarp media playerio ir tv iterpi resiveri, kiek matau
> aplinkoj tai nieks nenaudoja normalaus garso ziurint filmus tai jungia
> playeri tiesiai prie tv, tai zodziu neturiu kur patikrint:)

Nejungt per resyverį prasmė būtų tik jei resyveris tai gaidis kažkoks,
kuris ką nors pagadina su vaizdu, o default pajungimas ir yra per resyverį.

> kitas klausimas dar pakilo, tie Qnap ar kito brando kilmingesni NAS moka
> tik streamint faila ir teliko playeri per dlna ar veikia patys kaip
> playeriai ir jungiasi per hdmi prie resiverio ar tv? Dabar naudoju
> senuka wdclaud NAS tai tas tik per dlna ir truputi lagina viskas.

Yra NAS su integruotais media plejeriais, tokie jungiasi prie
teliko/resyverio. Bet ten plejeris tai nesulyginamas su Zidoo, plius
visas tas ošiantis ir brazdantis diskais daiktas tau stovės prie teliko,
tai ką aš žinau... Aš NAS prie teliko nestatyčiau, net jei jo grotuvas
būtų puikus, nes nemėgstu pašalinio triukšmo.

Su normaliu NAS ir media grotuvu DLNA nereikalingas iš viso. Pvz. Zidoo
mato PC ir NAS'e esančius NFS/Samba share'us ir rodo video tiesiai iš jų.