Sveiki, noriu pasitikslinti - gal toks reiškinys jau kasdienybė, tik aš dar nieko nežinau ;-) Anksčiau esu siuntęs e-mail kažkuriai valstybinei įstaigai (neberandu kur tiksliai), laiškas grįžo atgal, mol "reversas nesutampa su IP". Tiek to, nusiunčiau iš kito emailo, suėjo. Dabar siunčiau laiškus deklarantas.ppc@post.lt - ale muitinei. Po savaitės (!) laiškai grįžo atgal, mol IP iš kurio buvo siųsti laiškai nesutampa su reversu (tiksliau, su reversiniu DNS, kuriuo prisistato serveris). Nu aš aišku galiu įsivaizduot vargšą pašto serverį, kuris savaitę laiko mėgino resolvinti IP į DNS name. Bet tai prasmės tikrinti - tikrai nesuprantu. Visi mano turimi e-mail adresai turi reversą, kuris nebūtinai sutampa su IP adresu. Pavyzdžiui, jei mailo serveriai sėdi už load balancerio - tai turėsi aibę vardų, kurie turės vieną IP. Ir klausimas, ant kurio pavyks pataikyti. Taigi klausimas - ar čia normali praktika (apsaugai nuo spam? virusų?), ar čia kaip ir su visom biudžetinėm įstaigom - yra adminas, kuris dirba kaip moka, o moka neypač, tai padaro kaip gali - vis tiek niekas nekontroliuoja ir nepasiskųs? ;-) Šiaip tai iš jokio mano turimo emailo manau kad nepasiųsiu - darbinis sėdi su load balanceriu, delfis irgi turi kelis vardus vienam IP kiek pamenu, nebent google "prasimuštų"....