Jus rasete: Dabar siunčiau laiškus deklarantas.ppc@post.lt - ale muitinei. Po savaitės (!) laiškai grįžo atgal, mol IP iš kurio buvo siųsti laiškai .... Nu aš aišku galiu įsivaizduot vargšą pašto serverį, kuris savaitę laiko mėgino resolvinti IP į DNS name. Bet tai prasmės tikrinti - tikrai .... Taigi klausimas - ar čia normali praktika (apsaugai nuo spam? virusų?), ar čia kaip ir su visom biudžetinėm įstaigom - yra adminas, kuris dirba kaip moka, o moka neypač, tai padaro kaip gali - vis tiek niekas Pastas turi pagrinini admina, kuris mokosi dirbdamas, taciau jis dirba imones vidiniam domeniniam tinklui. Kas del e-pasto, servakas stovi informacijos tilte t.y. trecios salies firmoje. Ir jie ji administruoja. Kas yra baisiausia-pastas susipykes su tiltu ir normalus pokalbis sunkiai iseina. Taip, kad tai ne ta imone apie kuria galima butu spresti kaip apie visuma. Taip buvo bent jau anksciau, manau ir dabar.