Tema: Re: Uzuojauta Hostex
Autorius: Artūras-M
Data: 2008-07-01 01:00:08
bash rašė:

> True. Gal kazkas siaip isilauze ir nesugalvojo ka gero padaryt, tai ir
> uzdejo raudona ekrana su zenklu ir prirase nesamoniu. :-)

paprasčiausiai laikas leisti į kursus administratorius, arba geriau jiems
mokėti arba keisti.
Man dar strigo „Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas neatmeta galimybės, kad
Lietuva kreipsis į partnerius NATO" :-) Jie durnaropių apsiėdę ar kas darosi?
Hostex nesusitvarko su savo serverių priežiūra, o NATO jiems turi sutvarkyti
serverius? Iš viso, toks politikos darymas iš š... daro tik gėdą Lietuvai.

Turiu sąlyginai gerus santykius su didžiąja dauguma Rusijos hostingo kompanijų,
su kuriais neturiu tiesioginių kontaktų, galima prisibelsti per Rusijos lyg ir
hostingo klubą. Tegul tik duoda IP iškasim viską. Rusijoj situacija smarkiai
keičiasi, pagal jų įstatymus, dabar hostintojas jau atsako *tiesiogiai* už tai
kas darosi serveriuose. Tai yra, valstybė nori paversti prievaizdais pačius
hostintojus. Šiais metais, toks Masterhost, jau nukentėjo nuo teismo, teisybė
ten buvo autorinės teisės (Zay###cev.net), kitas smulkus hostintojas papuolė
teisman.

Varymas ant Vokietijos serverių apskritai absurdiškas, kiekvienas kryptelėjimas
į šoną ir pakišimas ko nors nelegalaus yra labai greitai fiksuojamas.

Va lietuvių adresu, galiu pabadyti pirštais pas ką kas padėta pažeidžiančio
įstatymus. Rusai mane seniai atakuoja, duok lietuviškus serverius, tipo pas jus
ir warezas galimas, ir torentai ir visas kitas šlamštas. Lietuvių IP yra daug
kur blokuojami.

Kas link Rusijos hakerių forumų, tai jų skaičius nėra begalinis, manau surinkus
bus gal 10 maksimum. Labai abejoju, kad kam nors įdomus Hostex. Rado skylę ir
kyštelėjo nesamonę. (yra tokia praktika pasišaipyti iš administratorių žioplumo
hakerių forumuose) O gal tie patys mokinukai lietuvaičiai per proksius...

Hostintojas turėtų santūriau elgtis. Aš pats buvau užtikęs didžiulę duombazę
FTP slaptažodžių (tokios duombazės yra platinamos). Buvo iš viso pasaulio
lginai. Tarp tų duomenų radau ir prieigų prie ne vienos rimtos lietuviškos
įmonės pilnos apskaitos, sutarčių ir tt. Neapsikentęs kai kuriems paskambinau,
tai net alaus neatsiuntė :-)