Deja, iki galo suprasti situacijos nepavyko :) Viename poste rašote apie paslaugas, kitame apie prekes, taip pat vis dar neaišku, kas yra pardavėjas. Na bet nesvarbu. Matau keletą variantų: a) B2C sprendimas, kai pardavėjas yra imonė, pirkėjas eilinis saito vartotojas. Pavyzdys - foto užsakymas internetu.. Užsakymas daromas saite, keliauja tiesiai į pardavėjo sistemą. Gale mėnesio atsiskaitoma, paimamos babkės už tikslius pardavimus. Joks 3rd party servisas nenaudojamas, viskas realizuojama saite. Rekomenduočiau šitą dėl to, kad: galite vesti tikslią apskaitą, pagal kurią išrašyti tikslią sąskaitą; pardavėjas suinteresuotas turėti reikalų su jumis, nes didinate jo pardavimus; sutaupote kažkokį % išvengdamas mokėjimo trečiosioms šalims (jei užsakymų sumos mažos, tas itin aktualu). Trūkumai - papildomi programavimo darbai (galbūt), gali tekti daryti nuolaidas pardavėjams, ypač jei saitas naujas. b) C2C sprendimas, aka aukcionai. Pirkėjas yra paprastas vartotojas, pardavėjas taip pat. Apskaitą tektų pasiimti pačiam, nes kitaip būtų prarandama kontrolė. Nelabai tikiu, kad kalbate apie šį variantą, tad neišsiplėsiu. c) C2C sprendimas II. Apmokėjimai daromi už skelbimo/prekės įdėjimą. Autopliuso pavyzdys. Kad daugiau ką pasakyti, reikia papildomos informacijos. "tobias" <oracullusTRINAM@yahoo.com> wrote in message news:hav8ek$tv6$1@trimpas.omnitel.net... > antram variante susimaisiau - turi buti pardavejas ;] > > jei trumpai - ieskau kazkokios sistemos/3rd party serviso kurio pagalba > vartotojas daro apmokejima: paslaugos pardavejas gauna savo 90%, websaitas > 10% tarkim > > transakciju suma planuojama ~ 20lt