hehe... kai man klientui reikejo DNS'us sutvarkyti, uzregistravau ten uzduoti ju toj klientu sistemoj, kad perkeltu DNS zonas, tai sugebejo tik is 4 karto teisingai viska atlikti. labai keista kai krize paliecia ir paslaugu kokybe, atrodo kaip tik labiau turetu stengtis, kad esami klientai neisbegiotu. "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message news:hegk53$hh0$1@trimpas.omnitel.net... > Paskutiniu metu nusiskundimu hostexu ar microlink emailais ar hostingu > neturi nieks? > > Cia vienam klientui siunciu tai didesne dalis emailu nenueina > dazniausia (emailai tikrai geri) , na ir hostinga hostexo jie eme, tai > siandien radom duombazej 19 dienos informacija, jausmas kad roolkacka > prasuko ir duomenys visi kiti po to vesti dingo, cia MS hostingas, tiesa > jie cia patys kalti kad hostinge laiko rimta sistema su rimtais duomenim > kurie buchalterijoj naudojasi... > > Siaip idomu ar cia masiskai ar ne :) >