Na man asmeniškai kliūna kai kurie terminai (pvz, "problema nerimta" - jei vartotojas kreipiasi, jam problema rimta, tik galbūt nedidelė... ), taip pat trūksta unsubscribe nuorodos. O dar ir šiaip kliūna. Pvz, lentelės pavadinimas "Kainos", o kalbama apie kažkoks "abonentinis" "standartinis". Tai gal kokie nors priežiūros pasirinkimo planai ar pan... Trūksta akivaizdesnio išdėstymo: Va, mes siūlome jums IT ūkio aptarnavimo paslaugas. Va, galite rinktis pastovų mūsų aptarnavimą, tai kainuos tiek ir tiek. Turime variantus įvairiems poreikiams ... ir pan. Na tekstą galima padailinti, ir tikrai plačiau išdėstyt. Toliau - Procesas. Koks čia procesas? Čia yra tai, ką gauna vartotojas. Procesas būtų, jei sakytum, kad "užregistruojame problemą, sureaguojame per 2 h, atvažiuojame, sutvarkome". Arba mano proceso supratimas klaidingas.... ir tokią info grūsčiau į galą, esminis būtų - kokios paslaugos teikiamos, kokios kainos. Papildoma neesminė informacija - gale. Koks vartotojui skirtumas, ar jis gaus prisijungimą prie gedimų registravimo sistemos, ar turės skambinti telefonu, ar rašyti skype/emailu. Pirmiausia pasižiūriu, kas iš viso siūloma, tada žiūriu, ar man tos paslaugos kaina neperlipa "viršutinės" ribos, kurią galiu mokėt, o tada žiūriu, ką už tuos pinigus gaunu - ar kaina "reasonable". O tokius dalykus, kaip bus bendraujama su specialistais ir registruojami gedimai, tai galiu ir vėliau telefonu prie smulkmenų pasitikslinti... Na žodžiu, man susidarė įspūdis, kad bandyta padaryti kažką mandro, bet iš iš didelio rašto išeita iš krašto... Padaryta per sudėtingai, sumaltai ir pan. Jei nori užkabint, reikia padaryt lengviau skaitomą. Aišku, čia tik mano nuomonė, nesu iš rinkodaros specialistų... mano darbas tik kabinėtis :) On 2009.12.04 07:22, IT City wrote: > Ko jam trukstas, kalbant apie pardavimo galia, uzkabinima? > http://www.itcity.lt/IT_ukio_naujienlaiskis.jpg >