Pradejau vakar vakare registruotis, priveliau biski klaidu pildydamas registracijos duomenis, parasiau emaila (kitokio bendravimo budo jie nenurodo) prasydamas patarimo ka siuo atveju daryt, bet vis dar nesulaukiu jokio atsakymo. Per kiek laiko mazdaug jie sureaguoja i pranesima ir kada reaguoja (ar tik darbo metu?)? O problema tokia, kad ivedziau emaila su klaida ir negaliu gaut aktyvavimo nuorodos. Tas emailas aciu Dievui pasirode neuzimtas, tai susizgribau uzregistruot (freemail.lt), bet negana to, dar problemos su tuo naujai registruotu mailu (negaunu laisku i ji). Freemail.lt supportas vel neaisku kiek laiko truks kol sureaguos. Ar turit kokiu patarimu? P.S. registruot nauja accounta vhost.lt nenoriu, nes pasirinktas www adresas dabar liko kabot priregistruotas prie to strigusio accounto ir neaisku kaip viskas issirutulios, o prisikurt kruva accountu nenoriu, juolab, kad neaisku kaip ju supportas reaguos... jei reaguos. P.P.S. jau pirmi ispudziai ne kaip nuteikia, neaisku kaip ten toliau su jais seksis bendradarbiaut :( Dar taisykles ju labai idomios, neprisiima jokios atsakomybes del rysio problemu, info sugadinimo/dingimo net jei jie butu kalti, bet jei ten kazkas negero nutiks su tavo puslapio pagalba, tada tu busi finansiskai atsakingas ir jiems ir tretiems asmenims ir pan. Kazkaip nematyt tokiu atveju kuo jie skiriasi nuo nemokamas paslaugas teikianciu. Ar cia visi analogiski hostingo teikejai vienodai tas taisykles raso, nesvarbu ima pinigus uz paslaugas ar neima?