Rimas rašė: > Tai aš ir aiškinu. Nėra to TURINIO kaip TOKIO. > Ir nereikia ĮMANTRAUS *dizaino*. Batų parduotuvių irgi daug ir nori > pasakyt, kad sukurt batų parduotuvei dizainą reikia kažkokio įmantraus > turinio? Šiaip ar taip parduodi tą patį - batus. Jeigu savininkas neturi Reikėtų daug rašyti, bet jei yra noras pasimokyti iš kitų klaidų (iš protingų žmonių, manęs neskaičiuojant), tai niekas kitas tavęs geriau nereprezentuoja, kaip turinys. Web'as be turinio (su dirbtiniu, netikru, be jokio/tikro pagrindo dizainu) jūsų nereprezentuoja, o įvaizdis ir reputacija, vardas versle turbūt susidaromas visų pirma ne pagal dizainą (nebent norisi tikėti iliuzija, kad iškaba generuoja klientų srautą)... Todėl manęs asmeniškai niekaip nepaperka batų (ir kt.) parduotuvių dizainas; ypač jei aš ten ieškau gana konkrečių (pvz. kontaktinių) duomenų ir koks kreivas (nors labai įmantrus) flash'as dar gali ir pakankamai sunervinti, kad pasiieškočiau kitos... Kas tikrai paperka, tai turinys, kai aš galiu patogiai pasižiūrėti, susirasti (ir paieškos sistemoje ir vietoje) prekių asortimentą, paprastai ir aiškiai suskirstytą į kategorijas; tada ir estetika tikrai lošia... Taip, vizitinė kažkiek reprezentuoja, bet į jos dizainą, turbūt nesuklysiu, kiek daugiau nei į vizitinę kortelę (svarbu, kad nebūtų bjauri) investuoti ir neverta, ypač tokioje (techniškoje, dalykiškoje) veiklos sferoje.