yra dar vienas variantas, daugiau teorinis. jei velgi bus laiko, idesiu pora geresniu pic'su. zodziu ideja tokia: vamzdis (nenupjautas) yra cilindras, o jo isklotine - staciakampis, kurio ilgis lygus cilindro apskritimo ilgiui, o aukstis - cilindro auksciui. tad bet kokiu atveju isklotines ilgis priklauso nuo cilindro skersmens. kai jungi vamzdzius, gaunasi tie pavirsiai. taciau isklotines aukstis niekada nevirsys maksimalaus vamzdio ilgio, t.y. kad ir kaip tu belenksi, isklotines ilgis niekaip nepriklauso nuo lenkimo. tad belieka atrasti teorine kreive, pagal kuria nupjovus ir surietus vamzdi, gautusi pakankamas cilindru susijungimas. tada atkristu apskritai tu isklotiniu ieskojimas (turiu galvoje tu surface kurimas, triminimas ir pan), uztenka elementaraus 2d dwg failo: kreivaji kontura kopijuoji, o keiti tik isklotines ilgi bei auksti. "ABLomas" <abl@ablomas.com> wrote in message news:iokp9o$vvb$1@trimpas.omnitel.net... > On 2011.04.19 22:42, eex wrote: >> bent man pavyko labai nesunkiai gauti pavirsiu, kuris kerta cilindra, >> ir yra statmenas cilindriniam pavirsiui, o tai reiskia, kad vamzdzio >> sieneles storis per visa kirtini bus pastovus. > > Tiksliai, tai dar vienas sprendimas, kaip padaryti surface - aš siūliau > su "statmena cilindro ašiai", bet šitas sprendimas gaunas dar > paprastesnis, viso labo SW netgi dedikuotą mygtuką tam reikalui turi ;-) > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 6056 (20110419) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > >