As tai darau taip: Yra nupiesiamas 3D skechas, paskui per weldments ir "Structural members" su pele suzymi ant to skecho, kur kuri linija bus koks profilis ar vamzdis (prisegtam paveiksliuke matosi medyje "structural member") paskui juos TRIM (paveiksliuke TRIM/EXTEND) apkarpai, kaip ir koks vamzdis turi susijungti su kitu vamzdziu Labai patogus ir paprastas budas piesti visokiem remams, bet darant tuos sujungimus per TRIM EXTEND jis daro kaip boolen O kai jau reikia gaminti tokius vamzdzius, tada ta viena faila perverciu i surinkimo brezini ir kiekviena vamzduka atskirai apkarpau galus, ipjaunu ir darau isklotine. Taip ir vargstu :) Bandysiu pasinagrinet per ta kreive kaip rasei, gal patogiau biski bus :) "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message news:iom15r$2un$1@trimpas.omnitel.net... > nu jo, cia pas tave tokia specifine situacija, ir kazkokio featuro tiek > sw, > tiek nx neturi. bet as nezinau, bent su nx7, tai padaryti ta pavirsiu, > kuris > duotu vienoda vamzdzio sieneles stori labai paprasta. aisku, detales > istorijoje atsiranda medis visokiu papildomu dalyku, bet kadangi viskas > asociatyvu, tai ot ne dzin... > pvz jei man tektu toks atvejis, kad reiktu daryti koki rema va is tokiu > budu > lenktu vamdziu, tai as ko gero rinkciausi antraji savo varianta. ta prasme > kazkiek pazaisciau, kol rasciau ta idealia kreive, kuri formuoja pakankama > vamdziu jungima ir nesukciau per daug galvos. o paciame modelyje > suformuociau vamzdziu jungima naudoamas standartines boolean operacijas > (na > kad susirinktu). netgi paciam remui nedaryciau tokio kaip atskiro > assembly - > per daug zaidimo manau. > o pvz tu darydamas rema, kiekviena vamzduka darai kaip atskira faila ir > darai surinkima, ar kiekvienas vamzdukas tai atskiras feature'es viename > faile? > > > > "=MS=" <mm@mm.lt> wrote in message > news:iom0e5$1k0$1@trimpas.omnitel.net... >> na dekui uz bandymus :) bet jie visi reikalauja nemazai maigymo su >> pele... >> kol vienas kitas vamzdis yra tai nieko, bet jeigu kaskoks sudetingas >> remas >> is daug apvaliu vamzdziu tai ilgokai gali uztrukti.... >> Todel ir ieskojau softo kuris moketu padaryti ta darba pats... >> Tai turbut bandysiu ka nors zaistis su makro komandom kad supaprastint >> darba (kurti papildomus surfeisus statmenus i asi ir nukirpti vamzdi >> pagal >> juos) >> googlei radau ir keleta CAD CAM programu kurios tai moketu padaryti, bet >> cia jau specialiai vamzdziams pritaikytas cad cam... pvz: >> http://www.blmgroup.com/en/products/lasertube/cad-cam.aspx ---> video >> ties 1:30 >> arba sw addonas SigmaTUBE http://www.vaal-triangle.com/sigmatube.html >> turetu tai moketi padaryti >> dar vienas http://www.metalix.net/products.php?cat=10 >> >> >> >> "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message >> news:iolsfd$qpg$1@trimpas.omnitel.net... >>> cia gal is picsu nelabai aisku ka dariau: zodziu cia darau atvirksciai, >>> nei kad =MS= dirba: pradzioj nusipiesiau plokscia kontura, kurio viena >>> krastine kazkokia kreive (is kojos as ja nupiesiau). tada su sheet metal >>> darai bend. parenki tokius parametrus, kad gautusi cilindras. grizdamas >>> i >>> sketcha (na kur tas splainas nupiestas), gali ta splaina koreguoti kaip >>> nori, kol atrasi tau tinkama varianta. >>> >>> >>> "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message >>> news:iols9k$qfb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> yra dar vienas variantas, daugiau teorinis. jei velgi bus laiko, idesiu >>>> pora geresniu pic'su. >>>> zodziu ideja tokia: vamzdis (nenupjautas) yra cilindras, o jo >>>> isklotine - staciakampis, kurio ilgis lygus cilindro apskritimo ilgiui, >>>> o aukstis - cilindro auksciui. tad bet kokiu atveju isklotines ilgis >>>> priklauso nuo cilindro skersmens. kai jungi vamzdzius, gaunasi tie >>>> pavirsiai. taciau isklotines aukstis niekada nevirsys maksimalaus >>>> vamzdio ilgio, t.y. kad ir kaip tu belenksi, isklotines ilgis niekaip >>>> nepriklauso nuo lenkimo. tad belieka atrasti teorine kreive, pagal >>>> kuria >>>> nupjovus ir surietus vamzdi, gautusi pakankamas cilindru susijungimas. >>>> tada atkristu apskritai tu isklotiniu ieskojimas (turiu galvoje tu >>>> surface kurimas, triminimas ir pan), uztenka elementaraus 2d dwg failo: >>>> kreivaji kontura kopijuoji, o keiti tik isklotines ilgi bei auksti. >>>> >>>> >>>> "ABLomas" <abl@ablomas.com> wrote in message >>>> news:iokp9o$vvb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2011.04.19 22:42, eex wrote: >>>>>> bent man pavyko labai nesunkiai gauti pavirsiu, kuris kerta cilindra, >>>>>> ir yra statmenas cilindriniam pavirsiui, o tai reiskia, kad vamzdzio >>>>>> sieneles storis per visa kirtini bus pastovus. >>>>> >>>>> Tiksliai, tai dar vienas sprendimas, kaip padaryti surface - aš >>>>> siūliau >>>>> su "statmena cilindro ašiai", bet šitas sprendimas gaunas dar >>>>> paprastesnis, viso labo SW netgi dedikuotą mygtuką tam reikalui turi >>>>> ;-) >>>>> >>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>>>> signature database 6056 (20110419) __________ >>>>> >>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>>>> >>>>> http://www.eset.com >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 6056 (20110419) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> > >