Tema: Re: as ten skraido
Autorius: siGis
Data: 2009-09-20 22:02:15
Jau buvau supanikaves. Maniau kad nebepamatysiu. Kaip tycia trajektorija ejo beveik per triju gatves sviestuvu galvas. Bet paskutini trecdali vis tik pamaciau. Dar meginau nufotkint ir pafilmuoti bet del tu paciu sviestuvu nieko nesigavo. Pati dingimo momenta praziopsojau bezaisdamas su aparatu :(.

Kazin rytoj 19:35-19:44 ar nepavyktu pamatyti?